بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وحید شمسایی: یک‌سری مباحث سیاسی با کشورها داریم که نمی‌توانیم ورود کنیم؛ در ورزش ما نیروی انسانی از ساختارمان جلوتر بوده

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۱:۱۸

طرفداری | وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست خبری در خصوص بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتسال مطالبی را ارائه داد.

شمسایی گفت:‌

با اسپانیا صحبت کردیم. می‌خواستند به تاجیکستان بروند. با سرمربی‌اش صحبت کردیم گفت من اوکی می‌دهم. کارها را جلو می‌بردیم که مبحث بعدی‌اش اتفاق افتاد که بعد قرار شد کرواسی به ایران بیاید. آن هم نشد و از دست دادیم. یک مثال هست می‌گوید ما باید نان و پنیر بخوریم با دل دردش به دکتر برویم تا هم‌قیمت چلوکباب شود! باید همان روز اول چلوکباب را بخوریم که دیگر هزینه دکتر ندهیم. ما می‌گوییم اول نان و پنیر مانده را بخوریم که دل درد بگیریم و به دکتر برویم تا هم قیمت چلوکباب شود! ما که روز اول آنجا را بسته بودیم. کمی بالاوپایین داشت که متاسفانه نشد.

فرانسه 1800 میلیارد در سه سال خرج کرده است!

شما اگر هزینه‌ای از فدراسیون می‌توانید بابت این مساله پرداخت کنید، در خدمت شما هستم. دبی، قطر یا ترکیه برایتان بازی می‌گذارم! خودمان را گول نزنیم. باید فضای مالی فدراسیون را در نظر بگیرید. استادم آقای شمس گفت 30 میلیارد! جوری صحبت 30 میلیارد شد که سرم را به دیوار زدم! فرانسه 1800میلیارد در سه سال خرج کرده! تو را به‌ خدا با واقعیت جلو بروید.

وی افزود:

یک سری مباحث سیاسی با کشورها داریم که نمی‌توانیم ورود کنیم. مراکش 2 بار گفت خارج از فیفا دی بازی کنیم. 2 سال پیش گفتیم مراکش تیم خوبی است همه خندیدند. بهترین تیم دنیا شد. مربی‌اش بهترین مربی دنیا شد. گفت بیایید فلان‌جا، آیا هزینه‌اش را داشتیم؟ با واقعیت جلو برویم. می‌توان خیلی قشنگ حرف زد ولی واقعیت این است که من هم خیلی مواقع پول در جیبم نیست، همسرم زنگ می‌زند می‌گوید فلان چیز را بخر می‌گویم امروز نمی‌شود. توقعات را با واقعیت جلو ببریم.

باید از مراکش و فرانسه الگوبرداری کنیم

 

همیشه در ورزش ما نیروی انسانی از ساختارمان جلوتر بوده به خاطر همین جاهایی موفق بودیم و جاهایی درجا زدیم. این واقعیت است. قبلا باید از اسپانیا الگو برداری می‌کردیم الان باید از مراکش یا فرانسه الگو برداری کنیم. می‌گفت فرانسه کجا بوده؟ راست می‌گوید جایی نبوده ولی ببینید چقدر سرعتش زیاد بوده، می‌گوید ونزوئلا کیست؟ مدیر تیم‌های ملی مراکش 2 سال پیش در تایلند گفت فوتبال و فوتسال ما به جمع 4 تیم برتر دنیا می‌رسند. در المپیک به 4 تیم رسیدند، فوتسال را هم همه دنیا می‌گویند شانس دارند.

 

سرمربی تیم ملی فوتسال درخصوص اینکه گفته بود برخی نمی‌خواهند او نتیجه بگیرد، اظهار داشت:

من نگفتم برخی نمی‌گذارند. روزی آقای اردهالی که اینجا نشسته گفت وفاق در فوتسال است، گفتم نه چرا دروغ بگویم؟ گفت چرا دروغ بگویی؟ من هم شاید اگر آن طرف میز بودم شاید همین حرف را می‌زدم. اگر بگوییم همه با هم دوست و پشت هم هستیم به خدا دروغ است. نوکر همه هم هستیم!

فرانسیو لوپز دوست داشت به ایران بیاید

با عزیزی خادم در مورد میگوئل آندرس صحبت کردیم متاسفانه آن اتفاق افتاد. الان سرمربی هلند شده و تیم را بعد از هزارسال به جام جهانی برد. او در تیم ملی اسپانیا دستیار و مربی بارسلون بود. عزیزی خادم عوض شد و نشد. ماجدی نشست که زمانش کم بود و نشد. تاج که آمد شد 3 رئیس و ما نزدیک مسابقات آسیایی بودیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت:

برای فرانسیو لوپز صحبت کردیم. هنوز به ازبکستان نرفته بود. دوست داشت به عنوان مشاور بیاید. همه این‌ها با سند است. در یک دوره با مارتین صحبت کردیم که گفت می‌خواهم یک تیم ملی را بگیرم و نشد. با برونو گارسیا صحبت کردیم.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *