بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عکس خانوادگی قدیمی داوید سیلوا؛ جادوگر منچسترسیتی، رگ و ریشه ژاپنی دارد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ | ۱:۲۶

طرفداری | دیوید سیلوا، بدون شک یکی از بااستعدادترین هافبک‌هایی است که تا به حال در لیگ برتر انگلیس بازی کرده است.

به گزارش سان، مهارت و حرکات غیرقابل پیش‌بینی او، لقب “جادوگر” را برای داوید سیلوا به ارمغان آورد و او را به یکی از اسطوره‌های باشگاه منچسترسیتی تبدیل کرد. اما حتی چهار سال پس از ترک سیتیزن‌ها، سیلوا هنوز هم می‌تواند با خبرهای غیرمنتظره هوادارانش را غافلگیر کند. به تازگی، عکسی قدیمی از خانواده سیلوا در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌چرخد.

در این عکس، سیلوا که بسیار جوان است، با پیراهنی تیره و شلوار کتان سفید رنگ دیده می‌شود. در کنار او، برادرش ناندو و خواهرش ناتالیا و همچنین پدر و مادرشان فرناندو و اوا که ژاپنی است، حضور دارند. انتشار این عکس، بسیاری از هواداران را شوکه کرد، چراکه بسیاری از آنها تا آن زمان از ریشه‌های ژاپنی سیلوا بی‌خبر بودند.

در واقع داوید سیلوا در سال 1986، از مادری ژاپنی به نام اِوا و پدری اسپانیایی به نام فرناندو که پلیس بود در روستای Arguineguín در جزایر قناری که دهکده‌ای آرام و به دور از سر و صدا و شلوغی‌های کلان ‌شهرهای اسپانیاست، به‌دنیا آمده بود. چشم‌های ریز سیلوا بی‌شباهت به مادر ژاپنی‌اش اِوا نیست و به همین دلیل به جادوگر منچسترسیتی لقب “El Chino” را داده بودند. اما انتشار عکس خانوادگی داوید سیلوا واکنش جالب‌توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی را در پی داشت که از این موضوع بی‌خبر بودند.

  • داوید سیلوا؛ جادوگر متواضع فوتبال اسپانیا
عکس خانوادگی قدیمی داوید سیلوا

یکی از کاربران در این باره نوشت: “این دیوانگیه!

کاربر دیگری اضافه کرد: “این که داوید سیلوا نیمه ژاپنی باشه، روز من را ساخت!

و نفر سوم نوشت: “وایسا، مامان دیوید سیلوا ژاپنیه؟ باورم نمیشه!

سیلوا پس از دو دهه فعالیت حرفه‌ای پربار که در آن افتخارات متعددی کسب کرد، در سال گذشته و در سن 37 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. مادربزرگش، آنتونیو مونتسدوکا، در مصاحبه‌ای خاطره‌ای از دوران کودکی سیلوا را تعریف کرد و گفت:

آنها در خیابان با هر چیزی که دم دستشان بود، از جمله سیب‌زمینی یا پرتقال، فوتبال بازی می‌کردند. وقتی سیب‌زمینی یا پرتقال نداشتم، به آنها می‌گفتم: “خب، دوتاتون برید بیرون” و مقداری روزنامه را به شکل توپ درمی‌آوردم تا با آن بازی کنند. داوید در آن زمان 4 یا 5 ساله بود. او از بچگی خیلی با ادب بود. من 10 نوه دارم که همه اینجا بزرگ شده‌اند.

وقتی به داوید می‌گفتم کاری را انجام دهد، اطاعت می‌کرد و انجامش می‌داد، طوری که نیازی به تنبیه بدنی او مثل پسرعمو و دوستش رانسل که بیشتر سرکش بود، نبود. حتی الان هم، دور از زمین فوتبال، مثل یک پرنده کوچک است. خیلی خجالتی.

بازیکنان فوتبال دیگری را می‌بینم که به اندازه داوید خوب نیستند اما خیلی حرف می‌زنند و آرزو می‌کنم کاش داوید هم بیشتر از خودش تعریف می‌کرد.

پی‌نوشت نویسنده: هر چند بسیاری از کاربران فضای مجازی ممکن است با دیدن عکس خانوادگی داوید سیلوا و اینکه او رگ و ریشه‌ای دارد تعجب کرده باشند اما در طرفداری و در یادداشتی با عنوان داوید سیلوا؛ جادوگر متواضع فوتبال اسپانیا به زندگی‌نامه کامل اسطوره منچسترسیتی پرداخته و در آنجا اشاره‌ای هم به مادر ژاپنی او کرده بودیم.

داوید سیلوا؛ جادوگر متواضع فوتبال اسپانیا

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *