بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تخفیف هتل های تهران برای جذب گردشگر بیشتر

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ | ۱۵:۲۲

شاید در نگاه اول تهران فقط با شلوغی و ترافیک به خاطر آورده شود. اما نمی‌توان انکار کرد که این شهر نیز تاریخی طولانی از دوران قاجار را به یادگار دارد و گزینه خوبی برای گشت‌وگذار چندروزه باشد. تهران به دلیل برخورداری از امکانات متعدد پزشکی و مواردی مانند اینها، روانه پذیرای تعداد زیادی مسافران ایرانی و خارجی است. همین مسئله باعث شده که هتل های تهران با امکانات خوب آماده شوند و برای پذیرایی از مسافران خدمت‌رسانی کنند. این هتل‌ها تلاش می‌کنند که در کنار ارائه خدمات خوب و باکیفیت، تخفیف مناسب برای رزرو اتاق‌ها در نظز بگیرند تا مسافران اقبال بیشتری به سمت آنها داشته باشند. در ادامه برخی از هتل های تهران که تخفیف‌های خوبی برای جذب گردشگران در نظر گرفتند، با هم بررسی می‌کنیم.

هتل آزادی تهران

این هتل پنج در دسته هتل های تهران است که در بزرگراه شهید چمران تقاطع اوین و تلاقی شاهراه‌های اصلی شهر قرار گرفته است. با اقامت در این هتل می‌توانید از امکاناتی مانند پارکینگ، تاکسی سرویس، اجاره ماشین، خدمات تور، ماهواره، گشت نیم‌روزی، اتاق سیگار، اتاق عایق صوتی، قنادی، مرکز تجاری، اینترنت، رستوران بام، کافی نت، کافی شاپ، استخر روباز و سربسته، سونای بخار و خشک، جکوزی، اسپا، پینگ پنگ، سالن ورزشی و همایش، آرایشگاه مردانه، خودپرداز، خدمات ویژه معلولین، لاندری، صندوق امانات، اتاق عقد و … برخوردار شوید. درعین‌حال اقامت برای کودکان زیر سه سال رایگان است.

هتل استقلال

  

هتل استقلال

هتل پنج ستاره استقلال نیز در تقاطع بزرگراه چمران و ولی عصر قرار گرفته و در سال ۷۹ بازسازی آن به صورت کامل انجام شده است. خدمات و امکانات این هتل مواردی مانند صندوق امانات، فروشگاه و مرکز خرید، آتلیه، آژانس مسافرتی، خدمات اداری، مرکز خرید، رستوران بام، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، زمین تنیس، استخر،سونا، جکوزی، ماساژ، آرایشگاه، زمین ورزشی، سالن ورزشی، صرافی، کافی‌نت، فضای سبز، شبکه پخش فیلم، لاندری، اینترنت، صبحانه و یخچال است. نکته جالب‌تر اینکه اقامت برای کودکان زیر هفت سال رایگان است و گزینه خوبی برای اقامت ارزان‌تر در هتلی لوکس محسوب می‌شود.

هتل اسپیناس پالاس

این هتل پنج ستاره یکی از بهترین هتل های تهران بوده و در سعادت آباد قرار دارد. اسپیناس پالاس در سال ۹۴ افتتاح شده و چشم‌انداز برخی اتاق‌های آن کوه است. اگر قصد دارید برای دریافت خدمات پرشکی و درمانی به تهران سفر کنید یا انجام کارهای اداری و سایر موارد شما را به تهران کشانده؛ اقامت در هتل اسپیناس را به شما توصیه می‌کنیم. این هتل امکانات و خدمات مختلفی مانند فروشگاه، آژانس مسافرتی، خدمات اداری، مرکز خرید، صندوق امانات، گشت نیم روزی، کافی‌شاپ، رستوران بام، تاکسی سرویس، دستگاه واکس، اتاق سیگار، کافی‌نت، فضای سبز، استخر، جکوزی و شنا، ماساژ، سالن ورزشی، خدمات ویژه معلولین، اینترنت، لاندری و صبحانه را با کیفیت مطلوب در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین در صورتی که با اعضای خانواده به این هتل می‌آیید، اقامت برای کودکان زیر دو سال رایگان محاسبه می‌شود.

هتل رکسان

هتل رکسان یا همان هتل نووتل سابق، در دسته هتل‌های فرودگاهی تهران قرار دارند که گزینه خوبی برای مسافران خارجی محسوب می‌شوند. این هتل در فاصله بسیار کوتاه از فرودگاه امام خمینی قرار گرفته و بهترین انتخاب برای مسافرانی است که قصد سفر مجدد به شهری دیگر دارند یا می‌خواهند استراحت کوتاهی تا موقع پروازی بعدی انجام دهند.

هتل رکسان

هتل بزرگ فردوسی تهران

اگر به دنبال دریافت خدمات خوب و هزینه کمتری در سفر به تهران هستید، اقامت در یک هتل چهار ستاره به شما پیشنهاد میکنیم. هتل فردوسی در دسته هتل‌های بین‌المللی تهران است که در مجاورت بازار بزرگ و نزدیک به ایستگاه مرکزی متروی تهران قرار گرفته است. همچنین موزه‌هایی نظیر موزه ایران باستان، آبگینه، سکه و جواهرات، کاخ گلستان و سر در باغ ملی در اطراف این هتل قرار دارند تا با طی مسافتی کوتاه خودتان را به این اماکن گردشگری تهران برسانید.

هتل پارسیان انقلاب تهران

این هتل چهار ستاره نیز در خیابان طالقانی و در نزدیکی ولیعصر قرار گرفته و زیرگروه مجموعه هتل های پارسیان محسوب میشود. کار بازسازی این هتل در سال ۹۴ انجام شده و در کنار تخفیف خوب برای رزرو اتاق در آن می‌توانید از امکاناتی مانند تاکسی سرویس، صندوق امانات، خدمات معلولین و خدمات بیدارباش، آژانس مسافرتی، خدمات اداری، مرکز خرید، کافی شاپ، کافی نت، سالن ورزشی، آرایشگاه، خدمات تور، پارکینگ، استخر، سونا، ماساژ، تهیه بلیط ، لاندری، صبحانه و یخچال استفاده کنید. در این هتل اقامت برای کودکان زیر سه سال رایگان محاسبه می‌شود و همچنین برای بازه سنی سه تا هشت سال باید هزینه را به‌صورت نیم‌بها بپردازید.

هتل‌های ارزان در تهران

اگر قصد دارید برای انجام امور پزشکی یا سایر کارهای اداری برای چند روز به تهران بیایید و هزینه کمتری برای اقامت در این شهر بپردازید، بهترین پیشنهاد است است که به سراغ هتل‌های یک و دو ستاره بروید. این هتل‌ها نیز امکانات مناسبی دارند و درعین‌حال هزینه زیادی پرداخت نمی‌کنید. البته نباید انتظار خدمات لوکس و گران هتل‌های چهار و پنج ستاره را داشته باشید، اما اقامت راحتی و ارزان چندروزه در تهران را برای شما امکان‌پذیر می‌کنند. ازجمله این هتل‌ها می‌توان به هتل ثامن، آراد، رازی، الیان، آسیا و گلستان اشاره کرد. همچنین در صورتی که می‌خواهید هتلی نزدیک به مراکز درمانی مانند بیمارستان میلاد تهران را برای اقامت انتخاب کنید، هتل پارسیان اوین، هتل هما، هتل آزادی، نیلو و تاج محل انتخاب خوبی هستند. البته این هتل‌ها در دسته هتل‌های چهار و پنج ستاره هستند؛ ولی تخفیف خوبی برای اقامت گردشگران در نظر می‌گیرند.

دسته بندی ها : خبرورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *