بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رونمایی از کاخ مجلل و رویایی کیلیان امباپه در مادرید / عکس

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ | ۱۴:۴۲

طرفداری | کیلیان امباپه عمارتی به ارزش 9 میلیون پوند در مادرید خرید.

کیلیان امباپه، ستاره جدید باشگاه رئال مادرید، با اسباب‌کشی به خانه‌ای مجلل در مادرید، حسابی خبرساز شد. این عمارت ۹ میلیون پوندی، پیش از این متعلق به گرت بیل، ستاره ولزی سابق کهکشانی‌ها بود.

این خانه لوکس که در منطقه لا فینکا و در ۱۳ کیلومتری مرکز شهر مادرید واقع شده، پس از امضای قرارداد امباپه با رئال مادرید، به مالکیت او درآمده است. وسعت، موقعیت و امکانات منحصربه‌فرد این عمارت، ارزش بالای آن را توجیه می‌کند. اما امباپه تنها به خاطر خانه‌ای بزرگ و گران‌قیمت، مجذوب این عمارت نشده است؛ این قصر فوتبالی، دارای امکانات رویایی برای هر بازیکن حرفه‌ای است.

خانه باشکوه کیلیان امباپه در مادرید

جزییات فوق‌العاده خانه جدید کیلیان امباپه

هشت اتاق خواب، یازده حمام، تراس‌های متعدد، سالن سینما، استخر شنا و یک گاراژ با ظرفیت پارک شش خودرو، تنها بخشی از امکانات داخلی این عمارت هستند. اما شگفتی‌های این خانه به اینجا ختم نمی‌شود! زمین فوتبال، زمین بسکتبال و حتی یک زمین گلف اختصاصی که الهام‌گرفته از مشهورترین زمین‌های گلف جهان است، در محوطه این عمارت خودنمایی می‌کنند. بدون شک، این زمین گلف در زمان سکونت بیل که علاقه زیادی به این ورزش دارد، حسابی به کارش آمده است!

علاوه بر این امکانات خارق‌العاده، سیستم امنیتی پیشرفته با درهای ورودی دوگانه، دوربین‌های مجهز به فناوری تشخیص چهره و سیستم اعلام خطر متصل به پلیس اسپانیا، خیال امباپه را از بابت امنیت این عمارت رویایی راحت می‌کند. با نقل مکان امباپه به این عمارت مجلل، هواداران رئال مادرید بی‌صبرانه منتظر درخشش او در زمین و تکرار موفقیت‌های کهکشانی‌ها هستند.

خانه باشکوه کیلیان امباپه در مادرید تصویر هوایی از عمارت جدید کیلیان امباپه

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *