بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رم با ماتیاس سوله توافق کرد؛ یوونتوس علاقه‌مند به آلبرت گودموندسون

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۲

طرفداری | یوونتوس برای خریدهای جدید در بازار تابستانی 2024 نباید از قوانین فیرپلی مالی یوفا تخطی کند و به‌همین دلیل نیازمند فروش بازیکن برای خریدهای بیشتر است.

ماتیاس سوله، وینگر 21 ساله محصول آکادمی یوونتوس به‌واسطه فصل خوبی که در فروزینونه سپری کرد، چند مشتری را خواهان خود می‌بیند. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، علاقه آاس رم نسبت به جذب ماتیاس سوله جدی است و با این وینگر آرژانتینی به توافق شخصی هم دست یافته است. در صورتی که رم با یوونتوس به توافق مالی دست یابد، این انتقال انجام می‌شود و حالا جالوروسی پیشنهادی به ارزش 25 میلیون یورو همراه با پاداش به یووه ارائه خواهد کرد.

چند روز پیش، لسترسیتی هم همین پیشنهاد یعنی 20 میلیون یورو به‌علاوه 5 میلیون یورو پاداش را به یوونتوس ارائه کرده بود. اگرچه درخواست یوونتوس برای فروش وینگر تکنیکی خود، رقمی بین 35 الی 40 میلیون یورو است و به‌نظر نمی‌رسد پیشنهاد اول رم، باعث متقاعد شدن بیانکونری شود.

یوونتوس آماده رقابت با اینتر برای خرید وینگر جدید

در عین حال، یوونتوس نمی‌خواهد خط حمله‌اش تضعیف شود. پیش‌تر اخباری از علاقه اینتر به آلبرت گودموندسون، وینگر جنوا مطرح شده بود اما یوونتوس هم به این بازیکن ایسلندی علاقه نشان داده است. هم اینتر و هم یوونتوس در حال بررسی فرمول انتقال قرضی گران‌قیمت همراه با حق خرید تعدیل شده هستند؛ دقیقا مشابه انتقال ساندرو تونالی به میلان. اینتر و یوونتوس در نظر دارند برای خرید گودموندسون پیشنهاد انتقال قرضی 10 میلیون یورویی با حق خرید اختیاری 15 میلیون یورویی به جنوا ارائه کنند. باید دید جنوا چنین فرمولی را می‌پذیرد یا خیر. 

16 گل و 5 پاس گل، حاصل عملکرد آلبرت گودموندسون در 37 بازی فصل گذشته برای جنوا بوده است

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *