بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جیمی کرگر: ما مثل برزیل ملتی نیستیم که بتواند جام ببرد؛ انگلیس تیم باسابقه‌ای نیست

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ | ۲۳:۳۰

طرفداری | جیمی کرگر با ابراز ناامیدی از شکست انگلیس در فینال یورو 2024 معتقد است که آنها مثل برزیل تیمی باسابقه‌ای نیستند که بتوانند جام ببرند.

انگلیس در دیدار فینال یورو 2024 با نتیجه 2-1 مقابل اسپانیا شکست خورد تا بازهم دست انگلیسی‌ها از رسیدن به این جام ارزشمند کوتاه بماند. گرت ساوتگیت پس از این ناکامی از جمع سه‌شیرها جدا شد اما کرگر معتقد است که ساوتگیت باید در سِمت خودش باقی می‌ماند. جیمی کرگر دراین‌باره در گفتگو با اسکای اسپورت گفت:

من می‌خواهم گرت ساوتگیت در تیم ملی بماند. چه کسی می‌خواهد به جای او سکان هدایت انگلیس را در دست بگیرد؟ ما ملتی مثل برزیل نیستیم که بتواند جام ببرد. ما تیم باسابقه‌ای نیستیم. بله اما می‌خواهیم آن را تغییر دهیم. اما من می‌توانم برق خوشحالی را در چشم خیلی از مربیان ببینم که می‌گویند اوه من می‌توانم این کار را انجام دهم (انگلیس را به جام قهرمانی برسانم).

سرمربیان بزرگ در لیگ قهرمانان اروپا فعالیت می‌کنند، جایی که آرزوی حضور در آن را دارند. فوتبال ملی حول محور بازیکنان می‌چرخد، شما نمی‌توانید برای کشورتان بازیکن بخرید، باید با داشته‌هایتان کار کنید. شاید مربی دیگری بتواند عملکرد بهتری از این گروه فعلی بگیرد، اما شما باید یک تورنمنت را فتح کنید؛ کاری که ما در حدود 100 سال گذشته فقط یک بار انجام داده‌ایم.

حمایت جیمی کرگر از گرت ساوتگیت پس از ناکامی در فینال یورو 2024

کرگر در ادامه صحبت‌های خود اظهار داشت:

بهترین سرمربیان در سطح ملی حضور ندارند. سرمربی اسپانیا یک مثال کامل است، اکثر مردم قبل از این تورنمنت، حتی نام او را هم نشنیده بودند. مشکل ساوتگیت این است که مردم او را به عنوان یک مرد انگلیسی می‌بینند که هیچ سابقه‌ای از او وجود ندارد. کار در تیم ملی انگلیس بهترین شغل دنیا نیست. بهترین شغل‌ها در لیگ برتر هستند؛ جایی که پول واقعی آنجا وجود دارد. ساوت‌گیت فوتبال بین‌المللی را به خوبی می‌شناسد، او در برخورد با رسانه‌ها فوق‌العاده است، او بازیکنان را می‌شناسد. من واقعاً مطمئن نیستم این سرمربی که همه خواهان او هستند در حال حاضر کیست؟

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *