بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پایان انتظارات؛ چراغ سبز دورتموند به انتقال سرو گیراسی

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ | ۱۸:۳۸

طرفداری | در حالی که انتظار می‌رفت هفتۀ پیش بروسیا دورتموند از سرو گیراسی به‌عنوان خرید جدیدش رونمایی کند، اما در جریان معاینات پزشکی مشخص شد این بازیکن مصدوم است و زنبورها به همین خاطر، انتقال را متوقف کردند تا بررسی‌های بیش‌تری انجام دهند.

گیراسی از ناحیه زانو آسیب دیده و این مصدومیت مربوط به اوایل ژوئن و زمان حضور او در اردوی تیم ملی گینه می‌شود. طی این مدت گمانه‌زنی‌های زیادی درباره وضعیت گیراسی انجام شد و حتی صحبت از احتمال لغو این انتقال بود.

اکنون به گزارش پاتریک برگر از اسکای آلمان؛ دورتموند برای انتقال سرو گیراسی چراغ سبز نشان داده است. پس از بررسی‌های بیش‌تر و معاینۀ دوم، مشخص شد مصدومیت سرو گیراسی نیاز به جراحی ندارد و بنابراین، زنبورها اکنون با خیال راحت می‌توانند این مهاجم 29 ساله را جذب کنند. مصدومیت گیراسی با درمان‌های محافظانه کارانه حل خواهد شد و او تنها برای چند هفته از میادین دور خواهد بود. فابریتزیو رومانو نیز گزارش داده گیراسی روز سه‌شنبه، قراردادش با دورتموند را امضا خواهد کرد.

گفتنی است دورتموند با پرداخت بند فسخ 18.5 میلیون یورویی گنجانده شده در قرارداد گیراسی به اشتوتگارت، این بازیکن را جذب می‌کند. همچنین گیراسی با دورتموند بر سر یک قرارداد چهار ساله و حقوق ناخالص 9 میلیون یورو در سال به توافق رسیده است. البته گزارش‌هایی وجود دارد که زنبورها به‌عنوان پاداش امضای قرارداد، 10 میلیون یورو نیز به گیراسی خواهند داد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *