بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نزدیکان رضاییان: رامین مثل کریستیانو رونالدو تحت تاثیر هواداران قرار گرفت و به استقلال آمد!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۴

طرفداری | رامین رضاییان در یک انتقال جنجالی از سپاهان به استقلال آمد ولی نکته جالب این است گویا استارت این انتقال از مدت‌ها قبل خورده بود و این موضوع به همین چند هفته مربوط نمی‌شود.

در یکی از بازی‌های مهم لیگ برتر قبل از سال 1403، در اسفندماه تیم‌های استقلال و سپاهان در چارچوب هفته هجدهم به مصاف هم رفتند که در این مسابقه آبی‌پوشان تهرانی موفق شدند با تک گل روزبه چشمی به پیروزی برسند. نکته جالب در این مسابقه این بود که هواداران استقلال علیه رامین رضاییان، بازیکن سابق پرسپولیس که در آن زمان میانه خوبی هم با او نداشتند، شعاری ندادند و حتی او را تشویق کردند، موضوعی که با تعجب خود بازیکن هم همراه شد.

رامین رضاییان پس از آن مسابقه مقابل خبرنگاران گفت:

 هواداران استقلال 90 دقیقه نه تنها به من توهین نکردند که من را تشویق هم کردند. من همانجا گفتم اگر گل هم بزنم به احترام هواداران استقلال شادی نمی‌کنم.

بعد از آن ماجرا و در هفته‌های پایانی لیگ برتر، مهدی هاشمی نسب به نمایندگی از اعضای کادرفنی استقلال صحبت‌ها با رامین رضاییان را شروع می‌کند و در ادامه خود جواد نکونام هم وارد ماجرا می‌شود. آن‌ها وقتی متوجه می‌شوند رامین رضاییان خودش هم بی میل به حضور در استقلال نیست، موضوع را به مدیران باشگاه اعلام می‌کنند و مذاکرات با رامین رضاییان استارت جدی می‌خورد.

البته رامین رضاییان ابتدا قصد داشت به امارات کوچ کند ولی بعد از تصمیمش پشیمان شد و استقلال را انتخاب کرد. یکی از نزدیکان رامین رضاییان در خصوص اتفاقات اخیر به رسانه طرفداری گفت:

ماجرای رونالدو و تشویقی که از سوی هواداران یوونتوس شد و در نهایت به این تیم رفت، برای رامین هم اتفاق افتاد. او مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی بازی کرد و به دلیل عملکرد خوبش تشویق شد، موضوعی که نگاه رامین را تغییر داد. به نظرم اگر آن تشویق‌ها نبود، رامین رضاییان هم به استقلال نمی‌رفت و استارت اصلی این انتقال از همان مسابقه استقلال و سپاهان زده شد.

رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس یک قیچی برگردان ماندگار زد و مورد تشویق هواداران یوونتوس قرار گرفت، موضوعی که حسابی نظر رونالدو را جلب کرد و در نهایت باعث شد او از رئال مادرید به یوونتوس کوچ کند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *