بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمله دیتمار هامان به کریستیانو رونالدو: او در یورو نشان داد که تا چه اندازه خودخواه است!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ | ۰:۲۴

طرفداری | دیتمار هامان، ملی‌پوش سابق آلمان باردیگر به کریستیانو رونالدو حمله کرد و او را بازیکنی خودخواه خواند.

کریستیانو رونالدو پس از عملکرد ضعیف در یورو 2024، به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. دیتمار هامان هافبک سابق لیورپول و تیم ملی آلمان به خصوص، رفتار خودخواهانه رونالدو در طول مسابقات را هدف حملات خود علیه اسطوره تیم ملی پرتغال قرار داده است. رونالدو یک تورنمنت بسیار بد را در یورو 2024 پشت سرگذاشت به طوری که او موفق به گلزنی در این رقابت‌ها نشد و پرتغال پس از شکست در ضیافت پنالتی‌ها مقابل فرانسه از گردانه این مسابقات حذف شد.

ژائو فلیکس در ضیافت پنالتی‌ها، ضربه پنالتی خودش را از دست داد که منجر به حذف سلسائوی اروپا از مسابقات شد. فلیکس پس از سوت پایان بازی دل‌شکسته بود، با این حال رونالدو به جای دلداری این بازیکن جوان، به سمت تونل رفت. این اتفاق، واکنش‌های متفاوتی را به دنبال داشته است. رفتار رونالدو در این صحنه مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. برخی معتقدند که رونالدو به اندازه کافی به عنوان کاپیتان پرتغال از فلیکس حمایت نکرده و او را در این شرایط سخت تنها گذاشته است.

کریستیانو رونالدو و ژائو فلیکس پس از حذف پرتغال از یورو 2024

دیتمار هامان در گفتگو با شبکه RTE با اشاره به این موضوع و خطاب کردن لفظ “خودخواه” به رونالدو می‌گوید:

همه به سمت ژائو فلیکس رفتند، اما رونالدو اهمیتی نداد و به سمت تونل رفت. فکر می‌کنم فلیکس به آغوش گرم کاپیتانش نیاز داشت، اما به جای آن، او به تونل رفت. من فقط نمی‌فهمم چطور رونالدو 22 سال است که در چنین سطح بالایی بازی می‌کند و هیچ وقت از پویایی یک تیم سر در نیاورده است.

رونالدو در طول یورو 2024 و در تمام بازی‌های این تورنمنت به‌خوبی نشان داد که چقدر خودخواه است. رونالدو می‌توانست در بازی مقابل گرجستان که صعود پرتغال قطعی شده بود بازی نکند و جای خودش را به بازیکنان ذخیره بدهد اما این کار را نکرد. صادقانه بگویم چنین رفتاری را تا به حال در یک بازی تیمی ندیده بودم.

دیتمار هامان در ادامه به میلیون‌ها دنبال‌کننده رونالدو در فضای مجازی که او را الگو می‌خوانند پرداخت و اظهار داشت:

او صدها میلیون دنبال‌کننده دارد و بسیاری از بچه‌ها به او به عنوان الگو نگاه می‌کنند. من فقط می‌خواهم به این بچه‌ها بگویم که اگر در جامعه، محل کار یا در یک بازی تیمی اینگونه رفتار کنید، موفق نخواهید شد. شما با مشکلات روبرو خواهید شد. این نشان می‌دهد که او در 20 سال گذشته در یک ورزش تیمی به صورت انفرادی بازی کرده است. این نشان می‌دهد که او چقدر خوب است، اما او فقط به این دلیل می‌توانست این کار را انجام دهد که خودش بهترین بود.

رونالدو به عنوان یکی از بهترین‌های تاریخ افت کرده است. وقتی به عملکرد و رفتار او در طول مسابقات نگاه می‌کنم به نظرم او تیمش را ناامید کرد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *