بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شوخی جنجالی در ایتالیا؛ یوتوبر هوادار رم به‌عنوان ضارب ترامپ معرفی شد!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ | ۱۹:۳۰

طرفداری | بامداد امروز (یکشنبه – 24 تیر) دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق و نامزد فعلی ریاست جمهوری ایالات متحده در گردهمایی تبلیغاتی خود هدف چندین گلوله قرار گرفت که البته از این ترور جان سالم به در برد.

به گزارش مارکا، ساعاتی پس از انجام ترور نافرجام دونالد ترامپ به سرعت عکسی در شبکه‌های اجتماعی در مورد کشف هویت ضارب پخش شد که کمی بعد مشخص شد که این فرد در واقع یک یوتوبر هوادار رم به نام “مارکو ویولی” است و او به هیچ‌وجه ربطی به ترور ترامپ ندارد. ضارب اصلی دونالد ترامپ فردی به نام “متیو کروکس” 20 ساله بود که توسط سرویس مخفی و ماموران امنیتی آمریکا در محل حادثه کشته شد.

چرا یک یوتوبر باید ضارب ترامپ اعلام شود!

همه چیز از زمانی شروع شد که تصویری از ویولی به طور گسترده در پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی مثل شبکه ایکس (توییتر سابق) منتشر شد و او را به عنوان عامل تیراندازی به ترامپ معرفی کردند. این عکس مردی با پوست سفید، اندام ورزیده، ریش، عینک آفتابی و کلاه سیاه را نشان می‌داد. این هویت‌سازی جعلی به سرعت با توجه به سابقه حضور آنلاین عجیب و غریبِ ویولی و آزار و اذیت او توسط ترول‌ها در فضای مجازی شتاب گرفت.

این یوتوبر هوادار رم در بیانیه‌ای که در حساب خود در اینستاگرام منتشر کرد دراین‌باره گفت:

من اساسا نقش داشتن خودم در این ماجرا را تکذیب می‌کنم. نیمه‌شب و ساعت 2 (به وقت ایتالیا) در حالی بیدار شدم که پیام‌های زیادی در اینستاگرام و توییتر دریافت کرده بودم. من در ایتالیا و شهر رم هستم و اصلا هیچ نظری در مورد اتفاقاتی که رخ داده ندارم و تنها اطلاعاتی که دارم مثل بسیاری در سطح دنبال کردن اخبار از شبکه اسکای است!

ویولی با ابراز شوک شدنش از دیدن انبوه اعلان‌ها و اطلاع از این حادثه از طریق کانال‌های خبری ایتالیا، جزئیات ماجرا را شرح داد. ویولی انتشار تصویر خود را به تلاش هماهنگ شده دشمنان آنلاینش که از سال ۲۰۱۸ او را آزار می‌دادند، نسبت داد.

فردا علیه حساب‌هایی که این خبر کذب را منتشر کردند، شکایت می‌کنم.

گفتنی است مارکو ویولی از سال 2006 به عنوان یک فعال حوزه رسانه و یوتوبر کار می‌کند و او می‌گوید به خوبی می‌داند که قبل از متهم کردن کسی باید تمام منابع را به خوبی بررسی کرد.

مارکو ویولی به اشتباه ضارب دونالد ترامپ اعلام شد.
اخبار فیک؛ یک یوتوبر هوادار رم را ضارب دونالد ترامپ اعلام کردند!

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *