بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

در سال 2024 چگونه Minecraft بازی کنیم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ | ۱۸:۲۲

اختصاصی طرفداری | با وجود گذشت یک دهه از انتشار بازی Minecraft هنوز هم این بازی یکی از محبوب‌ترین‌ عناوین موجود در بازار است. اگر به عنوان یک بازیکن قصد امتحان این بازی را دارید یا در چند سال اخیر این بازی را تجربه نکردید و می‌خواهید به بازی برگردید، ممکن است در مورد نحوه دانلود و شروع بازی Minecraft کمی گیج شوید، زیرا روند آن کمی تغییر کرده است. در این آموزش نحوه بازی Minecraft را در موبایل، کنسول و کامپیوتر توضیح خواهیم داد.

 

دانلود بازی Minecraft در پلی استیشن، ایکس باکس و سوییچ

آسان‌ترین راه برای تجربه کردن این بازی استفاده از کنسول است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به فروشگاه کنسول خود بروید که به صورت آنلاین یا از طریق خود کنسول قابل دسترسی است.

بازیکنان سوییچ، به فروشگاه الکترونیکی نینتندو بروید. بازیکنان Xbox می‌توانند به Xbox یا Microsoft Store بروند و بازیکنان PlayStation باید سری به PS Store بزنند. در هر سه این فروشگاه‌ها تنها کافیست در ویترین فروشگاهی، عبارت Minecraft را جستجو کنید و با پرداخت قیمتی که نمایش داده می‌شود بازی را به کتابخانه خود اضافه کنید و پس از دانلود به تجربه بازی بپردازید.

کاربران پلی‌استیشن و ایکس‌باکس، می‌توانند Minecraft را با قیمت ۱۹.۹۹ دلار (به استثنای قیمت Game Pass) خریداری کنند در حالی که بازیکنان سوییچ باید ۲۹.۹۹ دلار بپردازند. همچنین در فروشگاه‌های واقعی می‌توانید نسخه‌های فیزیکی Minecraft را برای همه پلتفرم‌ها تهیه کنید که قیمت آن‌ها هیچ تفاوتی با نسخه دیجیتالی ندارد. اگر اشتراک Game Pass برای Xbox یا PC دارید، تهیه این بازی رایگان خواهد بود و بدون پرداخت پول می‌توانید از تجربه این بازی لذت ببرید.

 

دانلود بازی Minecraft برای کامپیوتر

اگر کنسول ندارید و برای تجربه بازی‌ها از رایانه شخصی استفاده می کنید، روند دانلود و بازی Minecraft کمی پیچیده‌تر می‌شود. برای شروع، باید تعیین کنید که چه نسخه ای از Minecraft را می خواهید بازی کنید: نسخه Bedrock یا Java، هر دو این نسخه‌ها را می‌توان همزمان از فروشگاه مایکروسافت در رایانه شخصی خریداری کرد. این فروشگاه بر روی همه دستگاه‌های ویندوز به طور پیش‌فرض نصب شده است.

هنگامی که از فروشگاه مایکروسافت بازدید می‌کنید، Minecraft را جستجو کنید و نسخه Bedrock & Java را خریداری کنید. اگر اولین بار است که وارد فروشگاه مایکروسافت می‌شوید باید حساب کاربری بسازید، پس از ورود به سیستم، باید 29.99 دلار برای این نسخه بپردازید، البته اگر اشتراک Game Pass دارید، این بازی به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. با انجام این مراحل برنامه Minecraft Launcher بر روی سیستم شما نصب خواهد شد. پس از اتمام نصب، Minecraft Launcher را باز کنید و می‌توانید وارد حساب مایکروسافت خود شوید و نسخه‌ای را که می‌خواهید بازی کنید انتخاب کنید. با انتخاب یک نسخه، بسته به اینکه کدام یک را انتخاب می کنید، آن نسخه برای شما نصب می‌شود، پس از نصب نسخه، می‌توانید «Play» را در بالای صفحه فشار دهید و بازی Minecraft را شروع کنید.

بازی Minecraft 

دانلود بازی Minecraft در موبایل

همه بازیکنان موبایل می توانند Minecraft را نسبتاً آسان دانلود و بازی کنند. در هر دو دستگاه iOS و Android این بازی وجود دارد. کاربران دستگاه‌های iOS می‌توانند از App Store بازدید کنند در حالی که دستگاه‌های Android می‌توانند به فروشگاه Google Play رفته و Minecraft را جستجو کنند.

نسخه کامل Minecraft در هر دو فروشگاه ۷ دلار قیمت دارد، در گذشته نسخه «لایت» بازی به صورت رایگان برای این پلتفرم‌های عرضه می‌شد که از سال ۲۰۱۴ تولید آن متوقف شد. بعد از اینکه هزینه بازی را پرداخت کردید می‌توانید بازی را دانلود و روی دستگاه خود نصب کنید.

در پلتفرم موبایل تنها نسخه Bedrock Edition برای بازی Minecraft عرضه شده است و این کاربران از نسخه جاوا بازی محروم هستند.

 

امیدوارم این آموزش برای شما مفید باشد، برای مشاهده جدیدترین اخبار و مطالب بازی Minecraft به صفحه اختصاصی گیم مراجعه کنید.

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *