بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خاطره شادی جنجالی مسی در سانتیاگو برنابئو زنده شد/ کبرا به یاد اسطوره بارسلونا! +عکس

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ | ۱۴:۴۲

لاکبرا، بوکسور آرژانتینی در مقابل چشمان ۸۵ هزار تماشاگر موفق به شکست دادن گوانیار شد اما حرکتی که بعد از این پیروزی انجام داد خبرساز شد. این رویداد بوکس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، خانه تیم فوتبال رئال مادرید برگزار شد. لاکبرا در حرکتی نمادین بعد از پیروزی بر حریف، شادی گلزنی لیونل مسی در همین ورزشگاه را تقلید کرد و پیراهن اسطوره آرژانتینی را رو به جمعیت بالا گرفت.

مسی که اکنون در اینترمیامی آمریکا بازی می‌کند، بیشتر دوران حرفه‌ای خود را در بارسلونا سپری کرد و در دامن زدن به آتش رقابت سخت و تماشایی آبی‌اناری‌ها با رئال مادرید نقشی کلیدی ایفا کرد. رقابت بارسلونا و رئال مادرید تاریخچه‌ای طولانی دارد و به حدی این رقابت شدید بود که در دهه ۱۹۰۰ جدال بین این دو تیم به ال‌کلاسیکو معروف شد. این رقابت در واقع در دهه ۱۹۳۰ آغاز شد اما همچنان در قرن ۲۱ نیز پابرجاست. لیونل مسی به عنوان اسطوره و نماد بارسلونا نقش مهمی در تماشایی‌تر شدن ال‌کلاسیکو در دهه ۲۰۱۰ ایفا کرد.

مسی در یکی از مشهورترین ال‌کلاسیکوها در سال ۲۰۱۷ در سانتیاگو برنابئو گل پیروزی بارسلونا را در وقت اضافه به ثمر رساند و پیراهنش را درآورد و رو به جمعیت گرفت.

بیشتر بخوانید: فینال کوپا آمریکا تحت تأثیر شکیرا!/ مسی بیشتر استراحت می‌کند تا خواننده کلمبیایی آهنگ اجرا کند!

خاطره شادی جنجالی مسی در سانتیاگو برنابئو زنده شد/ کبرا به یاد اسطوره بارسلونا! +عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *