بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دلافوئنته: حضور در فینال یورو، از بزرگ‌ترین دستاوردهایی است که در فوتبال می‌توانید به آن برسید

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ | ۲۳:۲۳

طرفداری | فردا شب در حساس‌ترین بازی یورو 2024 یعنی فینال رقابت‌ها، اسپانیا و انگلیس مقابل هم قرار می‌گیرند.

به گزارش یوفا، لوئیس دلافوئنته سرمربی تیم ملی اسپانیا در کنفرانس خبری پیش از دیدار حساس لاروخا مقابل انگلیس در فینال یورو 2024 حاضر شد و در مورد این تقابل صحبت کرد. لوئیس دلافوئنته در این نشست خبری گفت:

خوشحالم. وقت ندارم که بخواهم چیزهای منفی را در زندگی‌ام جمع کرده و در نظر بگیرم، فقط چیزهای خوب و مثبت را در نظر دارم. حضور در فینال یورو یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهایی است که در فوتبال می‌توانید به آن برسید. برای بازی فردا بسیار آرام و مشتاق هستیم. چه انتظاری از بازی فردا داریم؟ این یک فینال است، پس بازی بسیار برابر و رقابتی‌ای خواهد بود. مردم باید درک کنند که این بازی‌ها همیشه وابسته به کوچک‌ترین جزئیات هستند. تیمی که اشتباهات کمتری انجام دهد، پیروز خواهد شد. اسپانیا در بهترین فرم و لحظه خود به این فینال رسیده‌است. برای فینال یورو 2024 چه انتظار و درخواستی از بازیکنانت داری؟

گاهی از خجالت سرخ می‌شوم چون درخواست‌های زیادی از آن‌ها دارم. برای بازی فردا شب درخواست خاصی از آن‌ها ندارم. چهره‌های آن‌ها و روحیه‌شان را می‌بینم. از آن‌ها می‌خواهم از دستاوردی که داشته‌اند، لذت ببرند. می‌خواهم از بازی فردا شب لذت ببرند.  عملکرد اسپانیا در یورو 2024؟

به مسیری که برای رسیدن به فینال سپری کردیم، افتخار می‌کنیم. هیچ کس چیزی را به این تیم تقدیم نکرد، آن‌ها خودشان همه چیز را در زمین بازی کسب کردند. ما این حق را داریم که بابت عملکردمان بسیار مفتخر باشیم. این که می‌بینم کشور تا این حد به این تیم افتخار می‌کند، حس فوق العاده‌ای دارد. شانس اصلی قهرمانی در بازی فردا؟

ما آرام هستیم، هرگز امیدمان را از دست نداده‌ایم. می‌دانیم فردا هیچ تیمی برتری ندارد و بازی بسیار برابری است. می‌دانیم که اگر در سطحی بالاتر از چیزی که تا الان نشان داده‌ایم بازی نکنیم، کاملاً متمرکز نباشیم و اشتباهاتی انجام دهیم، نمی‌توانیم پیروز شویم. می‌دانم تیمم می‌تواند هر کاری انجام دهد و واقعاً هیجان دارم، البته با نهایت احترام به رقیبمان. اگر به برنامه خود پایبند نباشیم، شانس پیروزی نداریم. باید به نقاط قوتمان پایبند باشیم. رقیبان ما نقاط قوت خود را دارند اما ما باید به نقاط قوت خود تکیه کنیم. اگر این کار را انجام دهیم، شانس پیروزی خواهیم داشت. احساسات تیم در آستانه فینال؟

من به شدت به تیم افتخار می‌کنم. بازیکنان زیادی در تیم ما در فینال‌ها بازی کرده‌اند اما فقط تعداد اندکی سابقه بازی در فینال یورو را دارند. آن‌ها می‌گویند این یک تجربه کاملاً متفاوت است. وقتی شانس قهرمانی در یورو را داری، باید از شادی آن لذت ببری. این باید خاطره‌ای باشد که بتوانیم همیشه آن را به یاد بیاوریم. می‌خواهم بازیکنانم از این دیدار لذت ببرند، آن‌ها فرصتی تاریخی دارند. معنای جام یورو برای شما؟

من یک گلادیاتور هستم. دوست دارم در میدان مبارزه باشم. واقعاً از دیدن شادی مردم لذت می‌برم و می‌دانم بازیکنانم تا چه حد می‌توانند خوشحال باشند. بابت این که محبت کل کشور را نسبت به خودمان می‌بینیم، هیجان زده هستیم. اگر بتوانیم قهرمان شویم، به شدت آن را جشن می‌گیریم. بازیکنان مصدوم تیم؟

می‌خواهم از عملکرد عالی دو بازیکن تشکر کنم؛ پدری که متاسفانه مصدوم شد و آیوزه پرز که در اولین بازی دچار آسیب دیدگی شد و تا الان سخت تلاش کرده‌است. متاسفانه آن‌ها فردا قادر به بازی کردن نیستند. گاوی فردا برای حمایت از ما به استادیوم می‌آید؛ او بازیکن شماره 27 ما خواهد بود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *