بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فصل سختی پیش روی استقلال است/ اگر یارگیری با نظر نکونام نبود اعتراض می‌کرد/ تیم بزرگ بازیکن بزرگ لازم دارد

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ | ۲۲:۱۰

سبو شهبازیان بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره وضعیت یارگیری و فصل نقل و انتقالات در باشگاه استقلال اظهار داشت:

امیدوارم در نهایت یارگیری خوبی داشته باشیم. البته تا اینجا اتفاق چندانی رخ نداده و ستاره یا بازیکن بزرگی به جمع بازیکنان استقلال اضافه نشده است. تیم استقلال همواره در طول تاریخ این باشگاه جایگاه بازیکنان بزرگ یا ستاره های فوتبال کشورمان بوده است. البته خیلی اوقات هم بازیکنانی به این تیم آمده‌اند که نام و نشانی نداشتند و در این تیم برای خودشان اسم و رسمی دست و پا کردند ولی به طور کلی امیدوارم در نهایت اتفاقات مثبتی در فصل نقل و انتقالات برای استقلال رقم بخورد.

وی درباره اینکه یارگیری‌ها تا چه اندازه با نظر جواد نکونام بوده گفت:

با شناختی که از جواد نکونام دارم و اتفاقاتی که در رابطه با فصل نقل و انتقالات لیگ گذشته رخ داد قطعاً او خودش از چند و چون مسائل خبر دارد. مطمئن باشید اگر اتفاقات نقل و انتقالاتی مطابق با میل و خواسته او نبود تا الان چند بار مصاحبه و از این بابت انتقاداتی را عنوان می‌کرد. پس مطمئن باشید که جواد نکونام خودش از اتفاقات رقم خورده در فصل نقل و انتقالات مطلع است و همه مسائل با نظر او انجام می‌شود.

مدافع سال‌های گذشته استقلال تاکید کرد:

اتفاق خوب و خبری که باعث خوشحالی هواداران استقلال شد این بود که حسین حسینی در این تیم می‌ماند که امیدوارم این اتفاق هرچه زودتر به شکل رسمی اطلاع رسانی بشود. واقعاً معلوم نبود که چرا این دروازه‌بان با مشکلاتی مواجه شد و در این مدت حرف و حدیث‌هایی درباره‌اش مطرح کردند. قطعاً داشتن یک دروازه‌بان خوب برای استقلال در همه این سال‌ها یکی از مهمترین مسائل بوده و حالا که سید حسین حسینی در اوج تجربه و پختگی قرار دارد قطعاً می‌تواند در فصل آینده هم مثل فصل قبل با کمترین گل خورده یکی از عوامل موفقیت استقلال در رسیدن به قهرمانی احتمالی در سال آینده باشد.

وی در پایان درباره شرایط استقلال با نکونام در دومین فصل حضورش روی نیمکت این تیم گفت:

با توجه به شناختی که تیم‌های مقابل از جواد نکونام به دست آورده‌اند حالا دیگر تیم او را تقریباً می‌شناسند باید ببینیم در فصل جدید چه شرایطی برای استقلال رقم می‌خورد ولی نکته مهم این است که جواد نکونام دیگر یک مربی ناشناخته در راس کادر فنی استقلال نیست و همه از هفته اول می‌داند که او چه وضعیتی را در زمین اجرا خواهد کرد. البته رقبا هم خوب یارگیری کرده اند.

پیشکسوت استقلال همچنین درباره اضافه شدن مربی خارجی به کادر فنی استقلال گفت:

قطعاً نکونام می‌داند اگر چنین چیزی لازم باشد باید اتفاق بیفتد مثل بدنساز تیم استقلال که یک خارجی است و انصافاً بدن بازیکنان استقلال را در فصل قبل در بهترین شرایط حفظ کرد. حالا اگر لازم باشد مربی می‌آورد و اگر هم نباشد قطعاً این کار را نمی‌کند. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد در نهایت استقلال در فصل آینده عنوان قهرمانی را از آن خودش کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *