بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کومان: باید به هلند افتخار کنیم؛ پنالتی انگلیس؟ VAR فوتبال را نابود می‌کند!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ | ۱:۴۵

طرفداری | رونالد کومان که به شکلی غیرمنتظره هلند را تا نیمه‌نهایی یورو 2024 رسانده بود، در نهایت از این رقابت‌ها کنار رفت. 

بیش از 100 هزار هلندی حاضر در شهر دورتموند آلمان شکست تلخ کشورشان مقابل انگلیس را شاهد بودند. لاله‌های نارنجی در آستانه پایان بازی در وقت قانونی، گل شکست را دریافت کردند. رونالد کومان در پایان بازی گفت:

بازی برای ما خیلی خوب شروع شد. بعد از آن، در میانه میدان برای مهار بلینگام و فودن با مشکل مواجه شدیم و کنترل بازی را از دست دادیم. بازی انگلیس در نیمه اول فوق‌العاده بود، آن‌ها بازیکنان کلاس جهانی در اختیار دارند. تغییراتی ایجاد کردیم و در ۲۰ دقیقه پایانی تیم بهتری بودیم. گلی فوق‌العاده خوردیم و بازی تمام شد. پذیرفتن این شکست سخت است. بازی در کل نزدیک بود، احساس می‌کردیم که می‌توانیم پیروز شویم. اما فکر می‌کنم همه باید به این تیم افتخار کنند. این موضوع از تعداد هوادارانمان در دورتموند هم مشخص بود.

حذف در نیمه‌نهایی اتفاق تلخی بود، اما به نظرم ما یک تورنمنت فوق‌العاده را پشت سر گذاشتیم. این حرف به هیچ وجه به معنای زیر سوال بردن کسی نیست، اما این نهایت تیم ما بود و ما تا جایی که می‌توانستیم از آن استفاده کردیم، دستاورد بزرگی بود. باید روی این موضوع تمرکز کنیم، نه روی لحظات ضعیف یا بازی ضعیف مقابل اتریش. هر چیزی که بخواهد این موضوع را زیر سوال ببرد، مورد تایید من نیست. آینده را روشن می‌بینم. این تیم توانایی‌های بیشتری دارد و بازیکنان جدیدی هم به جمع ما اضافه خواهند شد. ما هماهنگ خوبی داشتیم، ارتباط خوبی با هم برقرار کردیم و تا آستانه فینال پیش رفتیم. به این تیم افتخار می‌کنم.

سرمربی هلند در مورد خطای پنالتی دنزل دومفریز روی هری کین نیز گفت:

به هیچ‌وجه پنالتی نبود. دومفریز فقط می‌خواست مانع ضربه شود. بعد از آن هری کین شوت زد و پاهایشان به هم برخورد کرد. فوتبال با این نوع تصمیمات VAR در حال نابود شدن است! 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *