بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بوکرتی: جان سینا بزرگترین ستاره در تاریخ WWE است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ | ۱:۴۱

طرفداری | کمپانی WWE، برای مدت‌ها از جان سینا به عنوان بزرگترین در تاریخ این رشته یاد کرده و بوکرتی نیز از هواداران این ایده به شمار می‌رود.

این عضو تالار مشاهیر WWE، در قسمت اخیر پادکست «Hall of Fame» در مورد موضوعات مختلفی از جمله بازنشستگی جان سینا از مسابقات کشتی کچ، صحبت کرد.

او برای رسیدن به جایگاهی که اکنون در آن قرار دارد، چه در کشتی کچ و چه در هالیوود، سخت کار کرده است. او واقعاً برای این تجارت زحمات زیادی کشیده و به طرق مختلف سفیر WWE بوده است. خیلی ها کاری را که جان سینا برای رسیدن به این سطح از شهرت انجام داده را نمی بینند.

بوکرتی از سینا به خاطر اینکه آخرین نفری بود که سالن را ترک می کرد، بعد از بچه ها تمیز می‌کرد و همیشه به نصیحت‌ با تجربه‌ها گوش می داد، تمجید کرد. او در پاسخ به این سوال که آیا سینا بهترین در تاریخ WWE است، گفت:

از نظر آمار و فروش بلیط، بله، قطعا. من به سایر سوپراستارها و عناوین و امثالهم کاری ندارم. من در مورد آمار و فروش بلیط صحبت می کنم. او بیش از اکثر آنها کار کرده است. بدون هیچ تردیدی… او بسیار جلوتر از (استیو) آستین است. شما، به درستی، در این گفتگو به آن اشاره کردید. بله، بدون هیچ شک و تردیدی.

جان سینا در کنفرانس مطبوعاتی رویداد «مانی این د بنک» اعلام کرد که در زمان انتقال راو به نتفلیکس، همراه WWE خواهد بود. او همچنین، ضمن تایید حضورش در رویدادهای رویال رامبل، الیمینیشن چمبر و رسلمنیا در سال 2025، از حضور احتمالی خود در حدود ۳۰ الی ۴۰ مسابقه در سال آینده خبر داد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *