بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ورزشکار بزرگ جهان از کوره در رفت!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ | ۱۱:۱۰

صدها هوادار در دور چهارم مسابقه نوواک جوکوویچ و هولگر رون در روز دوشنبه، نام رون را به گونه‌ای صدا می‌کردند که شبیه هو کردن می‌شد، و جوکوویچ که در نهایت برنده این دیدار شد حس کرد که هواداران قصد بی‌احترامی به او را داشتند. جوکوویچ در مصاحبه داخل زمین گفت: «من می‌دانم که آنها رون را تشویق می‌کردند، اما این بهانه‌ای برای هو کردن است. بیش از ۲۰ سال است که در این تور هستم و همه ترفندها را می‌دانم. مشکلی نیست، من روی هواداران محترم تمرکز می‌کنم، کسانی که بلیت خریدند تا امشب بازی من را تماشا کنند. کسانی که تنیس را دوست دارند و به بازیکنان احترام می‌گذارند.»

جوکوویچ در تلاش است تا هشتمین عنوان مردان ویمبلدون را به دست آورد اما در این سالها رابطه او با تماشاگران چندان خوب پیش نرفت. پس از اینکه جوکوویچ در فینال ۲۰۱۹ راجر فدرر را شکست داد، مربی سابق او بوریس بکر گفت که او سزاوار احترام بیشتری از سوی هوادارانی است که عمدتاً حریف او را تشویق می‌کردند. و دو سال پیش هم جوکوویچ وقتی پس از پیروزی در نیمه‌نهایی مقابل کامرون نوری بریتانیایی برای هواداران بوس فرستاد، هو شد.

او روز دوشنبه هنگام مصاحبه به سمت هوادارانی که شعار می‌دادند نگاه کرد و گفت: «در محیط‌های بسیار خصمانه‌تر بازی کردم، پس مطمئن باشید نمی‌توانید من را اذیت کنید. از همه هوادارانی که احترام گذاشتند و امشب اینجا ماندند، از صمیم قلب تشکر و قدردانی می‌کنم.»

جوکوویچ در دور یک‌چهارم نهایی مسابقات ویمبلدون در روز چهارشنبه با الکس دیمیناور استرالیایی بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: دو پیشنهاد عجیب به پپ گواردیولا/ اگر از فوتبال خسته شدی مربی من شو!

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *