بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ارزشمندتر از طلا؛ سلطان هت‌تریک یورو کیست؟

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ | ۱۱:۴۶

اختصاصی طرفداری | هت‌تریک کردن توی یورو کار هرکسی نیست. با وجود این‌که ستاره‌های بزرگی توی تاریخ جام ملت‌های اروپا بازی کرده‌اند، هیچ‌کس نتوانسته دو مرتبه در این تورنمنت موفق به هت‌تریک شود.

میشل پلاتینی، اسطوره فوتبال فرانسه و یکی از بهترین شماره 10 های تاریخ فوتبال، در یورو 1984 عملکردی بی‌نظیر به‌نمایش گذاشت و توانست یکی از بهترین نمایش‌های تاریخ تورنمنت‌های بزرگ را داشته باشد. پلاتینی در این یورو که به قهرمانی فرانسه انجامید، توانست با 9 گل آقای گل مسابقات شود؛ رکوردی که هیچ‌کس در یک تورنمنت به آن نرسیده اما غیر از آن، پلاتینی در تنها یورویی که به میدان رفت، یک رکورد دست‌نیافتنی دیگر هم به ثبت رساند که در این قسمت از ویژه برنامه طرفداری «30 اتفاق برتر تاریخ یورو» به آن پرداختیم. 

قسمت‌های پیشین: 11. زلاتان و زدن یک گل فیفایی و ماندگار در یورو 12. دشمنی آلمان و هلند؛ پیراهنی که دستمال توالت حریف شد 13. گربه سیاهی که شیر شد 14. معروف‌ترین پنالتی تاریخ فوتبال چگونه متولد شد؟ 15. رزومه جام جهانی و جنگ جهانی هیچ‌چیزی را تضمین نمی‌کند! 16. همیشه دست خدا، این‌بار دست شیطان 17. رسالت آن‌ها انجام این شادی بود 18. حسرتی که تمام‌شدنی نیست 19. قانونی که اشک ایتالیا را درآورد 20. وقتی گل خوردن لذت‌بخش می‌شود 21. ترسناک‌ترین صحنه تاریخ جام ملت‌های اروپا 22. داستان ایتالیایی دست خدا 23. پیروزی نوردیک؛ ایتالیا قربانی تبانی؟ 24. مغرور همچون یک خروس 25. پنالتی‌های تمام‌نشدنی در کلاسیک‌ترین جدال اروپایی 26. اولین یوروی تاریخ چه شکلی بود؟ 27. نیمکت‌نشینی که اولین هت‌تریک تاریخ یورو را ثبت کرد 28. زیدان برای زدن ماتراتزی از این بازیکن الهام گرفت 29. اسطوره شدن با شلوار 30. تولد محبوب‌ترین تشویق دنیا این شما و این سلطان هت‌تریک یورو (5 دقیقه)

عوامل برنامه کارگردان: بهمن رضائی نویسنده و ایده‌پرداز: مهدی جوانی سردبیر: علیرضا نجاتی مجری: کیان موسوی کارشناس: حسین خسروی تحریریه: علی آقااحمدی و امیررضا حجت‌پور تصویربردار: علیرضا منوچهری تدوینگر: کیان موسوی، علیرضا منوچهری گفتار متن: حسین باقرشاهی، علیرضا کوچک و بهمن رضائی آهنگساز و صدابردار: جواد محبوب طراح گرافیک ثابت و متحرک: حسین خسروی

تهیه شده در رسانه مستقل طرفداری

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *