بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مصاحبه خواندنی و قابل تامل مارچلو بیلسا: جذابیت و کیفیت فوتبال در حال کمتر شدن است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ | ۱۸:۳۷

طرفداری | بامداد امروز و در دیداری از مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمریکا ۲۰۲۴، تیم ملی اروگوئه در ضربات پنالتی برزیل را شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد. 

پس از پایان این بازی، مارچلو بیلسا که هدایت اروگوئه‌ را به عهده دارد، اظهارات جالب و البته قابل تاملی را راجع به روندی که ورزش فوتبال در پیش گرفته، مطرح کرد. این سرمربی آرژانتینی و نام آشنا گفت: به هر اندازه که تماشاگران فوتبال روز به روز بیشتر می‌شوند، جذابیت و کیفیت آن در حال کمتر شدن است.

 آنچه فوتبال را به بهترین ورزش جهان در این مدت تبدیل کرده، امروزه دیگر در اولویت نیست و‌ کم کم رو به نابودی می‌رود.  مهم نیست که چند نفر فوتبال را دنبال می کنند، اگر آنچه مردم تماشا می کنند، برای آن‌ها خوشایند و لذت بخش نباشد، در این صورت فقط کاسبان فوتبال از این ورزش سود خواهند برد، چون تنها چیزی که برای کسب و کار آن‌ها اهمیت دارد، تعداد تماشاگران فوتبال است، نه کیفیت و جذابیت آن. در صورتی که این روند ادامه پیدا کند، مطمئن باشید که ظرف چند سال آینده تعداد بازیکنانی که بازی آن‌ها ارزش تماشا کردن داشته باشد، کمتر خواهد شد و فوتبال بیش از پیش جذابیت خود را از دست خواهد داد. 

  روند مصنوعی افزایش تماشاگران فوتبال به زودی پایان خواهد یافت. فوتبال فقط تماشای یک هایلایت ۵ دقیقه ای نیست، بلکه جنبه‌هایی فراتر دارد، فوتبال یک فرهنگ و یک راه برای هویت یابی است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *