بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مدیرعامل ملوان بندر انزلی از سمت خود کنار رفت

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ | ۱۷:۰۵

طرفداری | آرش فهمیده، مدیرعامل فصل گذشته باشگاه ملوان، پس از پایان قرارداد خود، از این سمت کناره‌گیری کرد و به عنوان عضو هیئت مدیره به کار خود در این باشگاه ادامه خواهد داد.

در حالی که انتظار می‌رفت فهمیده با توجه به عملکرد خوب خود در فصل گذشته، به فعالیت خود به عنوان مدیرعامل ادامه دهد، او ترجیح داد در این سمت باقی نماند.

فهمیده در فصل گذشته با وجود مشکلات مالی فراوان، با تلاش و مدیریت خود توانست ملوان را در لیگ برتر نگه دارد. او حتی از جیب خود برای تامین هزینه‌های باشگاه هزینه کرد.

با این حال، به نظر می‌رسد که فهمیده از عدم حمایت کافی مسئولان و همچنین چالش‌های پیش روی باشگاه در فصل جدید ناامید شده بود. او در مصاحبه‌ای اعلام کرد که برای موفقیت ملوان به منابع مالی بیشتر و حمایت‌های همه‌جانبه نیاز است.

باشگاه ملوان هنوز جانشین فهمیده را معرفی نکرده است. با این حال، گفته می‌شود که در روزهای آینده مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی خواهد شد.

با وجود این چالش‌ها، هواداران ملوان امیدوارند که تیم محبوبشان در فصل جدید عملکردی بهتر از فصل گذشته داشته باشد. آنها منتظرند تا ببینند مدیرعامل جدید چه برنامه‌ای برای تقویت تیم و رفع مشکلات باشگاه دارد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *