بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ونزوئلا (۳) ۱-۱ (۴) کانادا؛ شگفتی برای حذف شگفتی

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ | ۷:۳۷

طرفداری | کانادا در اولین حضور خود در کوپا آمریکا، پس از یک بازی جذاب که با تساوی ۱-۱ به پایان رسید، با پیروزی ۴-۳ در ضربات پنالتی مقابل ونزوئلا به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد.

گزارش بازی کانادا و ونزوئلا 

کانادا که در سه بازی مرحله گروهی خود تنها یک گل به ثمر رسانده بود، بازی را با انگیزه ای غیرمعمول آغاز کرد و فشار آنها در دقیقه ۱۳ نتیجه داد. جیکوب شافلبرگ روی ارسال جاناتان دیوید موفق به گلزنی شد.

شاگردان جسی مارش در نیمه اول چندین موقعیت برای افزایش اختلاف از دست دادند. ونزوئلا برای رسیدن به گل تساوی، فشار آورد و مالکیت بیشتری داشت، اما بیشتر به ارسال های بلند و شوت از راه دور متکی بود. در این میان، سالومون راندون، بهترین گلزن تاریخ ونزوئلا، دو بار کرپو را مجبور کرد از خودش واکنش نشان دهد.

در دقیقه ۵۲ لارین از کانادا از فاصله نزدیک به دروازه، توپ را به بیرون زد. دو دقیقه بعد، در طرف دیگر زمین توپ برگشتی به پای خوزه مارتینز از ونزوئلا افتاد، اما ضربه او نیز به بیرون رفت. سرانجام ونزوئلا در دقیقه ۶۴ توسط راندون به گل تساوی رسید. او که متوجه خروج کرپو از دروازه کانادا شده بود، با یک ضربه چیپ جسورانه توپ را از بالای سر دروازه بان به تور دروازه فرستاد.این چهل و چهارمین گل ملی روندون برای ونزوئلا بود.

کانادا پس از گل به خوبی واکنش نشان داد و ضربه لیام میلار که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، در دقیقه ۶۷ توسط دروازه بان مهار شد. در نهایت هیچ یک از دو تیم نتوانستند در وقت قانونی برنده بازی شوند. در ضربات پنالتی، پس از اینکه هر تیم پنالتی پنجم خود را زد، ضربه ویلیان آنخل توسط مکسیم کرپو مهار شد و سپس اسماعیل کونه با گل کردن پنالتی خود، کانادا را به مرحله بعد رساند.

کانادا بامداد چهارشنبه در نیوجرسی برای رسیدن به فینال که در ۱۴ جولای برگزار می شود، به مصاف آرژانتین خواهد رفت. این دیدار نیمه نهایی، تکرار بازی افتتاحیه تورنمنت است که در آن آرژانتین مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه ۲-۰ به پیروزی رسید.

ناراحتی بازیکنان ونزوئلا پس از شکست در ضربات پنالتی 

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *