بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نور و چمن مشکل اصلی ورزشگاه غدیر اهواز برای میزبانی استقلال خوزستان در مسابقات لیگ

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ | ۱۶:۵۳

طرفداری | فصل گذشته تیم استقلال خوزستان که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد یکی از تیم‌هایی بود که با خطر سقوط به لیگ آزادگان رو به رو بود که در هفته‌های پایانی از سقوط گریخت تا یک سال دیگر نیز در لیگ برتر باقی ماند اما دیگر نمیتواند در ورزشگاه خانگی خود میزبانی کند. در روزهای گذشته نشست ستاد آماده‌سازی ورزشگاه‌های میزبان لیگ برتر با حضور مسئولان فدراسیون برگزار شد و در این نشست با تأکید بر اهمیت وضعیت نور ورزشگاه‌ها اعلام شد که ورزشگاه غدیر اهواز به این دلیل نمی‌تواند میزبان مسابقات لیگ برتر باشد.

کیوان بابادی، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان درباره ایرادات ورزشگاه غدیر می‌گوید:

ورزشگاه غدیر اهواز مشکل نور دارد و علاوه بر این چمن ورزشگاه هم مشکلاتی دارد که ما با توجه به اختیاراتی که داریم، در حال رفع این مشکلات هستیم. البته در کنار این مشکلات، خوزستان و اصفهان جزو استان‌هایی بودند که فصل گذشته حضور بانوان را نداشتند و ما امیدواریم که در این فصل بتوانیم پذیرای هواداران زن باشیم و از میزبانی‌مان به نحو احسن استفاده کنیم.

او ادامه داد:

بحث ایراد ورزشگاه‌ها به فدراسیون مربوط می‌شود، چرا که فدراسیون می‌توانست بلافاصله پس از پایان مسابقات لیگ جلسه‌ای با مدیران عامل لیگ برتری برگزار و در این جلسه اعلام کند که باید ورزشگاه‌ها مشکلات‌شان را برطرف کنند. فدراسیون خیلی دیر برای اعلام ایرادات ورزشگاه‌ها اقدام کرد و حدود یک ماه از پایان مسابقات می‌گذرد و در واقع ما زمان را از دست دادیم. متأسفانه فدراسیون ما دقیقه نودی است و مسائل این‌چنینی را خیلی دیر به اطلاع باشگاه‌ها می‌رساند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *