بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نیویورک‌پست: نمایش پال هیمن در بلادلاین لایق جایزه Emmy است/ اخبار WWE

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ | ۱۴:۱۷

طرفداری | زندگی با سرعتی سرسام آور پیش می رود. پال هیمن که زمانی در نوجوانی با چرب زبانی وارد مدیسون اسکوئر گاردن شد تا از WWWF – پیش درآمد منطقه ای WWE – عکس بگیرد، در چشم برهم زدنی به یک اسطوره 58 ساله تبدیل شد که توسط هیولایی که خودش در خلق آن نقش داشت، با قدرت به میز گزارشگری در این مکان نمادین پرتاب شد.

پال هیمن، سولو سیکوا را به عنوان رئیس قبیله تصدیق نکرد.

از اواسط پاندمی کرونا، هیمن در حال ایفای نقش – و از بسیاری جهات کارگردانی – حماسه بلادلاین در WWE بوده و سزاوار یک شناخت رسمی برای عملکرد خود است. در نسل های گذشته، کشتی کچ نمایشی از ” کِی فِیب” – هنر ماندن در شخصیت – را حفظ می کرد، اما در دوران مدرن، این ورزش به عنوان یک سرگرمی سناریودار به طور شفاف ارائه می شود و بنابراین، هیچ دلیلی وجود ندارد که هیمن را برای دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در یک سریال درام در نظر نگیرند.

جمعه گذشته در آرنای MSG، هیمن با اعضای فعلی بلادلاین (سولو سیکوا، جیکوب فاتو، تانگا لوا و تاما تانگا) در رینگ حضور داشت و آنها مراسمی را برای به رسمیت شناختن سیکوا به عنوان رئیس قبیله خود برگزار می کردند. در این استوری‌لاین، این عنوان پیشتر سزاوار رومن رینز بود، کسی که هیمن او را به دارنده طولانی ترین قهرمانی جهان در WWE (1316 روز) از زمان هالک هوگان در دهه 1980 تبدیل کرد.

در حالی که رینز در یک نقطه از داستان گفت که سیکوا وارث او خواهد بود، اما بر کسی پوشیده نیست که این زمان هنوز فرا نرسیده است.سیکوایی که تاکنون کمربند مهمی نگرفته و از نظر دستاورد، با اختلاف زیادی پشت سر رینز و راک در تبار ساموایی قرار دارد، هرگز این عنوان را به دست نیاورده، بلکه در عوض در تلاش است تا از خلاء قدرت ناشی از عدم حضور رینز در تلویزیون WWE از زمان باختن کمربند خود به کودی رودز در رسلمنیا 40 استفاده کند.

سولو سیکوا با یک ساموئن اسپایک، پال هیمن را نقش بر زمین کرد.

روی صفحه نمایش، هیمن عصبی به نظر می رسید و اضطراب او با انتظار اینکه پس از رو شدن دستش، به شدت کتک بخورد، تشدید می‌شد. در روزی که هیمن با چشمان خونی، ریشی غیرمعمول و ظاهری پریشان جلوی دوربین ظاهر شده بود، لوا، تانگا و فاتو، یکی پس از دیگری، سیکوا را به عنوان رئیس قبیله خود به رسمیت شناختند و سپس از پال هیمن خواستند که گردنبند “اولا فالا” را که قبلاً توسط پدر و عموی رینز، سیکا و آفا آنوای، به نشانه ریاست قبیله به رومن داده شده بود، بر گردن سولو بیاندازد.

هیمن در حالی که تماشاگران در مشهورترین آرنای دنیا، غوغایی به راه انداخته بودند، گفت:

سولو، من تو را دوست دارم و اعتراف می کنم که تو رئیس قبیله من نیستی!

بلادلاین با اجرای یک پاوربامب، پال هیمن را بر روی میز گزارش کوبیدند.

هیمن، که احتمالاً به اندازه کافی در کشتی کچ درآمد کسب کرده که برای بقیه عمرش هشت بار زندگی کند، سپس از سوی سیکوا با یک ساموئن اسپایک مورد حمله قرار گرفت و در ادامه فاتو از بالای طناب با هدبات به او حمله کرد و در نهایت با یک پاوربامب 3 نفره به میز گزارشگری کوبیده شد. اگرچه WWE طبق نمایشنامه است، اما دریافت ضرباتی از این قبیل حتی برای کشتی گیران حرفه‌ای که ورزشکارانی فوق العاده‌ای و در اوج آمادگی جسمانی هستند، فداکاری بزرگی محسوب می‌شود، چه رسد به پال هیمن که هیچکدام از آنها نیست و احتمالاً هنوز هم اثرات آن را احساس می کند.
شوی اسمکدان در روز جمعه بیش از 2.5 میلیون بیننده قانونی داشت و ظرف 48 ساعت، بخش سرنوشت ساز با حضور هیمن و سیکوا بیش از 60 میلیون بازدید در پلتفرم های مختلف WWE جمع آوری کرد. با اجراهای هیمن، رینز که در زمان از دست دادن کمربند یونیورسال WWE به رودز در رسلمنیا 40، یک شخصیت منفی‌ به شمار می‌رفت، زمانی که سرانجام به WWE بازگردد، مورد تشویق هواداران قرار خواهد گرفت، علی‌رغم اینکه برای چند ماه حداقل به‌طور مستقیم در استوری‌لاین ظاهر نشده است.

پس از اسمکدان اخیر، درخواست‌های اهدای جایزه امی به هیمن در شبکه‌های اجتماعی به سرعت شکل گرفتند و این ایده حتی توسط آریل هِلوانی، مجری مسابقات رزمی ترکیبی، مطرح شد. هلوانی، شاید با تقلید از مارتین اسکورسیزی، گفت:

سینما… حتی اگر کشتی کچ را دوست ندارید، باید از این ماجرا حمایت کنید.

این داستانی است که چندین سال در حال شکل‌گیری بود و هیمن، هم به‌عنوان کارگردان روی صحنه و هم پشت صحنه، رهبری ارکستر آن را بر عهده داشت.

پال هیمن و رومن رینز

در ماه مارس، پیش از ورود به تالار مشاهیر WWE، هیمن به  نیویورک‌پست گفت که می‌خواهد حماسه بلادلاین با سریال‌های درام کلاسیک تلویزیونی مانند «وایر» و «بریکینگ بد» رقابت کند و از میزان مشارکت خود در فرآیند خلق آن پرده برداشت.

من صدای قابل توجهی در نحوه به تصویر کشیدن و ارائه خودمان دارم که شامل همه چیز از زوایای دوربین گرفته تا موسیقی و خطوط داستانی می شود. به همین دلیل است که رومن رینز، سخاوتمندانه نام “خردمند” را به من اعطا کرد، که هم نشان قدردانی رئیس قبیله از مشاور ویژه‌اش است و هم اشاره‌ای تاریخی به “جادوگر بزرگ” فردی بلاسی و کاپیتان لو آلبانو، که تنها مدیران دوره وینسنت جیمز مکمن (پدر وینس مکمن) بودند، محسوب می‌شود. اگر فقط یک اجراکننده بودم، راضی نمی‌شدم. اینکه فقط به صحنه بروم و کارهایمان را انجام دهم خوشحالم نمی‌کند. باید حرفی برای گفتن داشته باشم. باید سطحی از مشارکت داشته باشم و تا به حال، خوشبختانه، این مشارکت نه تنها مورد استقبال قرار گرفته، بلکه تشویق شده و به خوبی مورد استقبال قرار گرفته است.

موعد مقرر WWE برای نامزدی هیمن برای جایزه امی در ماه مه گذشت، اما با فرض اینکه عملکرد او در فصل رسلمنیا سال آینده که به احتمال زیاد شامل رویارویی رینز در برابر راک خواهد بود، همچنان درخشان باقی بماند، او کاملاً سزاوار نامزدی خواهد بود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *