بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جانلوییجی بوفون در تیم ملی ایتالیا ماندگار شد: پیراهن آتزوی پوست دوم من است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ | ۲۱:۴۱

طرفداری | جانلوییجی بوفون در بیانیه‌ای تأیید کرد که تصمیم گرفته است به عنوان مدیر، به کار خود در تیم ملی ایتالیا ادامه دهد.

به گزارش فوتبال ایتالیا، در 24 ساعت گذشته گزارش‌های مستحکمی مبنی بر احتمال کناره‌گیری بوفون از این نقش که وی را ملزم به همراهی آتزوری در اردوها و جلسات تمرینی می‌کند، وجود داشت.

او پس از نمایش فاجعه‌بار کشورش در یورو 2024، جایی که ایتالیا در مرحله یک‌هشتم نهایی توسط سوئیس حذف شد، آماده ترک تیم بود. با این حال، پس از جلسه امروز با گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا، قهرمان جام جهانی 2006 تصمیم نهایی خود را گرفت.

بوفون در بیانیه خود گفته است:

پیراهن آتزوری پوست دوم من است و خوشحالم که می‌توانم سفری را که تقریباً یک سال پیش با تیم ملی آغاز کردم، به عنوان مدیر ادامه دهم. از رئیس گراوینا برای احترامش تشکر می‌کنم و همان‌طور که همیشه در دوران حرفه‌ای‌ام تمام توانم را برای تیم ملی گذاشتم، باز هم این کار را خواهم کرد. در ماه‌های اخیر توانستم چیزهایی یاد بگیرم که امیدوارم بتواند به توسعه پروژه باشگاهی ایتالیا و تقویت تمام تیم‌های آتزوری کمک کند.

رئیس فدراسیون گراوینا نیز در مورد تصمیم بوفون برای ادامه کار به عنوان مدیر تیم ملی نتزاله اظهار نظر کرد.

گراوینا گفت: “جیجی یک منبع استثنایی برای فدراسیون فوتبال ایتالیا و تیم ملی است. او با حرفه‌ای‌گری فوق‌العاده در این نقش جدید جا افتاد. از او به خاطر اینکه می‌خواهد با تمام وجود به کمک به آتزوری ادامه دهد، تشکر می‌کنم. همانطور که در روز معرفی او گفتم، قصد من این است که او را در نقشی حتی عملیاتی‌تر در درون ساختار فدراسیون به کار بگیرم. تأیید او، اولین هدف من در راه‌اندازی دوباره تیم ملی بود و این خبر خوبی برای کل فوتبال ایتالیا است.

همه این‌ها در حالیست که پس از فاجعه رقم خورده در آلمان، جایی که ایتالیا تنها در یکی از چهار بازی خود به پیروزی رسید و مقابل اسپانیا و سوئیس شکست خورد و در بازی آخر مقابل کرواسی مساوی کرد، برخی خواستار استعفای گراوینا و سرمربی تیم، یعنی لوچانو اسپالتی هستند.

بیشتر بخوانید: بوفون: ایتالیا ظرف دو سال به اوج می‌رسد؛ قدرت ما پایبندی به اصول‌مان در هر شرایطی است

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *