بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

روبرتو مارتینز: رونالدو نشان داد که هرگز نباید تسلیم شد؛ کوستا پنهان‌ترین راز فوتبال اروپاست

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ | ۳:۲۵

طرفداری | پرتغال در شب عجیبی که برای کریستیانو رونالدو رقم خورد با درخشش دیوگو کاستا، دروازه‌بانش راهی مرحله یک چهارم پایانی یورو 2024 شد.

دیدار دو تیم پرتغال و اسلوونی در پایان وقت‌های قانونی و اضافی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا برنده این بازی در ضربات مرگبار پنالتی مشخص شود. در ضیافت پنالتی‌ها کوستا خوش درخشید و با مهار سه ضربه پنالتی بازیکنان اسلوونی موفق شد پرتغال را یک‌تنه به مرحله یک چهارم نهایی بفرستد تا سلسائوی اروپا در این مرحله حریف فرانسه شود. روبرتو مارتینز سرمربی پرتغال پس از پایان این بازی در نشست خبری شرکت کرد تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

  • پرتغال 0 (3)-(0) 0 اسلوونی؛ اشک‌های رونالدو با دستان کوستا پاک شد

روبرتو مارتینز پس از پیروزی دراماتیک در ضربات پنالتی مقابل اسلوونی در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024، به تمجید از عملکرد تیمش و روحیه جنگندگی بازیکنانش پرداخت.

در طول 90 دقیقه فرصت‌های زیادی داشتیم و خیلی خوب بازی کردیم. اسلوونی تیم بسیار سرسختی است و خب وقتی گل اول را نزدیم کار به مراتب برایمان خیلی سخت شد. شرایط و بازی با توپ مقابل چنین تیم‌های سرسختی بسیار دشوار است.

در لحظات کلیدی موقعیت‌هایی داشتیم که آن را به گل تبدیل نکردیم، اما این فرصتی بود تا شور و اشتیاق خودمان را نشان دهیم. ما نشان دادیم که می‌توانیم سختی بکشیم و پس از آن برنده شویم. ما جنگیدیم و به مرحله‌ای رسیدیم که یورو 2024 حالا به طور واقعی برای ما آغاز می‌شود. بازی بعدی مقابل فرانسه متفاوت خواهد بود، اما امروز وقت جشن گرفتن است.

سرمربی پرتغال با اشاره به درخشش دروازه‌بان تیمش، دیوگو کوستا گفت:

دیوگو کوستا پنهان‌ترین راز فوتبال اروپا است. او راز پرتغال در این مسابقات بود که امشب در سطح متفاوتی آشکار و ظاهر شد. او در موقعیت‌های تک به تک عالی کار کرد و بعد از آن هم توانست با تمرکز و کیفیت بالایی که داشت سه پنالتی پیاپی را در ضربات پنالتی مهار کند. باید خیلی به او افتخار کنیم.

مارتینز همچنین به تمجید از پیروزی پرتغال به عنوان “پیروزی اتحاد” پرداخت، پس از اینکه از او در مورد اشک‌های رونالدو و دلداری هم‌تیمی‌هایش پس از مهار پنالتی او در بازی و قبل از گلزنی در ضربات پنالتی سوال شد.

اول از همه باید بگویم که کریستیانو برای همه ما یک نمونه و الگوست. او بازیکنی است که در شش دوره این مسابقات بازی کرده و درخشیده است. رونالدو پنالتی را از دست داد، اما در شروع ضربات پنالتی نقش تعیین‌کننده‌ای ایفا کرد. او فضا را آماده کرد و این یک پیروزی برای اتحاد و رفاقت در رختکن بود.

کریستیانو کاپیتان ماست و او نشان داد که در زندگی و فوتبال لحظات سختی وجود دارد، اما ما نباید تسلیم شویم. او نشان داد که وقتی اوضاع خوب پیش نمی‌رود چه باید کرد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *