بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مونتلا: گاهی بی‌خیالی باعث ایجاد تفاوت‌ها می‌شود؛ کسی چنین حذفی را برای ایتالیا متصور نبود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ | ۲۳:۲۱

طرفداری | تیم ملی ترکیه در بازگشت به مراحل حذفی مسابقات یورو، فردا شب در لایپزیش به مصاف اتریش می‌رود. شاگران وینچنزو مونتلا با دو پیروزی مقابل جمهوری چک و گرجستان عملکرد قابل قبولی در یورو 2024 داشته‌اند. سرمربی ایتالیایی در مورد بازی فردا شب گفت:

می‌دانم که بازی قبلی را مقابل آن‌ها باختیم، آن هم با نتیجه سنگین (۶-۱ در یک بازی دوستانه در ماه مارس). آن شکست شرم‌آور بود؛ به یاد ندارم با چنین نتیجه‌ای در دوران بازی یا مربیگری‌ام شکست خورده باشم. با این حال، بازی فردا، دیدار متفاوتی خواهد بود. ما همچنان انتظار یک اتریش قوی را داریم. ما کارت‌های خود را داریم و آن‌ها را به کار میگیریم. مقابل اتریش، تجربه مهم است، در حالی که ما چند بازیکن جوان داریم. با این حال، گاهی اوقات تازگی و بی‌خیالی می‌تواند تفاوت ایجاد کند. کارت‌های زرد سختی در یورو 2024 وجود داشته است. البته فردا دو غایب مهم خواهیم داشت، مانند چالهان اوعلو و آیدین. چه کسی جای آن‌ها بازی خواهد کرد؟ نمی‌گویم. نمایندگی یک کشور بزرگ و زیبای مانند ترکیه افتخار بزرگی است. این بازی برای ملت و همچنین برای حرفه من مهم است.

مرد ایتالیایی در مورد ناکامی کشورش در یورو 2024 نیز گفت:

ایتالیا؟ هیچ کس انتظار چنین پایانی را نداشت. آتزوری مطمئنا در آغاز مسابقات جزو مدعیان نبود اما هیچ‌کس نمی‌توانست چنین خداحافظی‌ای را تصور کند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *