بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رانگنیک: ترکیه تیم احساساتی است؛ با تمرکز می‌توان به قهرمانی یورو رسید

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ | ۲۳:۰۲

طرفداری | تیم ملی اتریش فردا یازدهم تیرماه در یک‌هشتم نهایی یوو 2024 به مصاف ترکیه می‌رود. تیم تحت هدایت رالف رانگنیک با ارائه عملکردی چشمگیر، در گروه B جام به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی صعود کردند. سرمربی آلمانی امیدوار است با صعود به جمع هشتم تیم برتر، دستاورد بزرگش را پررنگ‌تر کند. رالف رانگنیک در نشست خبری دیدار با ترکیه گفت: در ابتدای مسابقات گفتم که صعود به فینال و حتی قهرمانی اروپا دور از دسترس نیست، اما تنها یک مسیر برای رسیدن به آن وجود دارد: تمرکز مطلق بر بازی بعدی و به کارگیری تمام توان فنی، شور و تعهد در آن. این فلسفه ما را تا به امروز به لایپزیش (محل برگزاری بازی) رسانده و تنها کلید پیشرفتمان در این تورنمنت نیز همین است. 

تیم ملی ترکیه با نهایت شور و اشتیاق و با حمایت انبوه هوادارانش به میدان می‌آید، بنابراین برای پایبندی به سبک بازی خودمان که نه فقط بر پایه مهارت‌های فردی بلکه بر اساس کار تیمی، انتقال توپ، شدت و از همه مهم‌تر، پاس‌های پرشور استوار است، به حداکثر انرژی نیاز خواهیم داشت. فردا در مورد این موضوع بیشتر صحبت خواهیم کرد.

می‌دانیم که تیم ترکیه بسیار قوی است، اما در تلاشیم تا راهکارهای مناسبی برای این بازی پیدا کنیم. نمی‌توان صرفا به دلیل برد در بازی دوستانه، نتیجه‌گیری‌ای برای فردا انجام داد. ممکن است بازی فردا تصویر کاملا متفاوتی داشته باشد. فکر نمی‌کنیم فردا برتری داشته باشیم. کاری که باید انجام دهیم آماده‌سازی است، باید خود را برای بازی‌ای که ترکیه انتظار دارد آماده کنیم. فوتبال خودمان را بازی خواهیم کرد. شرایطی را در یورو دیدیم که بسیاری از تیم‌ها بر اساس بازیکنان فردی و تک‌نفره بازی می‌کنند. برخی نیز بازی‌ای متمرکز بر توپ و مبتنی بر حمله در دقایق ابتدایی بازی را انتخاب می‌کنند.ما مرحله آماده‌سازی بازی را پشت سر گذاشته‌ایم، مسئله اکنون پیروزی در بازی است. باید فوتبال خوبی بازی کنیم. 

رالف رانگنیک در تکمیل صحبت‌های خود در مورد تیم ملی ترکیه و رکورد کارت آن‌ها در دیدار با جمهوری چک گفت:

صادقانه بگویم اطلاعات زیادی ندارم، البته بازی را تماشا کردیم. فکر می‌کنم جمهوری چک عملکرد خوبی داشت، آن‌ها مدت طولانی بازی را به خوبی اداره کردند. این بازی از نظر فیزیکی رقابت شدیدی داشت. کارت‌های زرد و قرمز ابتدای بازی جریان بازی را تغییر داد. این یک نقطه عطف بود. نمی‌دانیم بدون کارت‌ها شرایط متفاوت می‌شد یا نه، اما ترکیه تیم احساساتی و پر حرارتی است. ما باید انرژی بازیکنانمان را در زمین بازتاب دهیم.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *