بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادای احترام کودی رودز به پدر فقیدش در مشهورترین سالن ورزشی جهان/ اخبار WWE

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ | ۸:۴۵

کودی رودز پس از پایان پخش زنده شوی اسمکدان دیشب در مدیسون اسکوئر گاردن نیویورک، به پدر فقیدش، داستی رودز، ادای احترام کرد.

سر شب که وارد رینگ شدم گفتم، برنامه‌ دیگری برای بازگشت به گاردن دارم؛ چرا که این تنها بازگشت من به گاردن نیست. برای کسانی که داستان را می‌دانند، این همان جایی است که همه چیز شروع شد. اواخر دهه‌ی ۷۰، پدرم، رویای آمریکایی، داستی رودز، برای مبارزه با سوپراستار، بیلی گراهام به نیویورک سفر کرد. او یک پسر روستایی از آستین تگزاس بود و به هر دلیلی، شما عاشق او شدید. به هر حال، در این مسابقه‌ افسانه‌ای، داستی رودز، بیلی گراهام را شکست داد. او کمربندی را که بعدها به کمربند WWE تبدیل شد، برداشت و سپس از طناب بالا رفت و آن را بالای سرش نگه داشت.»

او ادامه داد:

اما چند لحظه بعد، کمربند را از او گرفتند. اشکالی نداره، این داستان یک پایان خوش دارد. من هشت ساله بودم که عکس این کمربند را دیدم. هیچ‌چیزی از زیر و بم کشتی کچ و سرگرمی‌های ورزشی نمی‌دانستم. تنها چیزی که می‌دانستم این بود که می‌خواهم این کمربند را به خاطر پدرم ببرم. اکنون می‌خواهم به او بگویم که الان دیگر هیچ‌کس نمی‌تواند این را از تو بگیرد. پس اگر اجازه بدهید، من از آن طناب بالا می‌روم چون می‌خواهم کمربند WWE را بالای سر نگه دارم. اما، پسرعمو (زمان‌نگهدار WWE) برکلی، یک چیزی آنجا در دستته، درسته؟ من کمربند یونیورسال WWE را با آن معاوضه می‌کنم.»

کودی سپس کمربندی یونیورسال خودش را با برکلی اتمن، زمان‌نگهدار WWE، عوض کرد و در ازای آن کمربند کلاسیک WWF را گرفت. او سپس با تشویق هواداران که فریاد می‌زدند «داستی! داستی!» آن را بالای سر برد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *