بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیام آنتونیو کونته به ملی‌پوشان ایتالیا: در پایان آتزوری جشن قهرمانی خواهد گرفت

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ | ۱:۲۵

طرفداری | آنتونیو کونته تحسین خود را از ایتالیای “تهاجمی و مثبت” در یورو 2024 ابراز داشته است.

آنتونیو کونته با نگاهی به تجربیات خود به عنوان بازیکن و سرمربی ایتالیا، از رویکرد “تهاجمی و مثبت” لوچانو اسپالتی در یورو 2024 تمجید کرد. آتزوری با یک پیروزی 2-1 مقابل آلبانی، یک شکست 1-0 مقابل اسپانیا و یک تساوی 1-1 در آخرین لحظه مقابل کرواسی به مرحله حذفی صعود کرد. آنها روز شنبه در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف سوئیس در برلین خواهند رفت.

کونته که در سال 2016 ایتالیا را به یورو هدایت کرده بود، در مصاحبه با شبکه RAI Sport نظر خودش را در مورد نسل فعلی بازیکنان ایتالیا بیان کرد.

من آن تجربه را در قلبم نگه می‌دارم، اما به عنوان یک بازیکن هم آن را تجربه کردم، در جام جهانی و یورو به ترتیب در ضربات پنالتی و گل طلایی شکست خوردیم. حضور در مسابقات جام ملت‌های اروپا به عنوان مربی واقعاً باورنکردنی بود. اینها موقعیت‌هایی هستند که همیشه با شما می‌مانند. پیام کونته برای ملی‌پوشان ایتالیا

آنتونیو کونته در ادامه و بنا به درخواست مجری این برنامه پیامی دلگرم‌کننده برای ملی‌پوشان آتزوری فرستاد.

یک ملت کامل پشت سر شماست و از همه شما حمایت می‌کند. این اجتناب‌ناپذیر است که فشار و استرس زیادی وجود داشته باشد، به خصوص برای سرمربی تیم. ما باید خوشبین باشیم و مطمئنم در پایان، آتزوری جشن قهرمانی خواهد گرفت.

کونته در پایان گفت:

این ایتالیایی است که سعی می‌کند تصویری خوب از خود ارائه دهد، تیمی تهاجمی و مثبت که می‌خواهد بازی کند. اینها تورنمنت‌های بسیار کوتاه و آنقدر فشرده‌ای هستند که گاهی اوقات باید بتوانید با موقعیت‌ها به طور متفاوتی روبرو شوید. بچه‌ها و اسپالتی کار بزرگی انجام می‌دهند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *