بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مورات یاکین، سرمربی سوئیس: ایتالیا مهد فوتبال تاکتیکی است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ | ۲۳:۳۸

طرفداری | سرمربی سوئیس به تمجید از ایتالیا پرداخت. 

سوئیس پس از صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی یورو 2024 چالش دشواری مقابل ایتالیا خواهند داشت. آن‌ها آخرین بار در سال 1993 مقابل آتزوری به پیروزی رسیدند اما عملکرد قابل قبول مقابل آلمان، امیدواری سوئیس را برای شکست تیم لوچانو اسپالتی افزایش داده است. مورات یاکین، سرمربی سوئیس در مورد دیدار فردا گفت:

ما کارهای تحقیقاتی خود را انجام دادیم، نه تنها این سه بازی اخیر، بلکه بازی‌های قبلی آن‌ها را نیز تماشا کردیم. ایتالیا قادر است سیستم‌های مختلفی را به کار گیرد. این کشور مهد فوتبال تاکتیکی است و من واقعا نحوه عملکرد آن‌ها را می‌پسندم. آن‌ها می‌توانند به صورت گروهی دفاع کنند، در تمام زمین یارگیری داشته باشند، کاری که مثلا آتالانتا در سری آ انجام می‌دهد. ما آماده هستیم و شاید بتوانیم ایتالیا را هم غافلگیر کنیم.  دیدار با ایتالیا در مقدماتی جام جهانی 2022؟ 

همیشه از من در مورد آن بازی سوال می‌شود و این شگفت‌انگیزترین احساسی بود که تجربه کردم، بنابراین امیدوارم فردا دوباره آن را احساس کنم. ما از بازی با ایتالیا خوشحالیم، می‌خواهیم رویکردی باز و تهاجمی داشته باشیم. 

نمی‌خواهم وارد بحث اینکه چه کسی مدعی اصلی است، شوم. ما از قدرت ایتالیا آگاه هستیم. امیدواریم بتوانیم همانند دیدارهای اخیرمان، خوش‌شانس باشیم. ما هر روز روی ضربات پنالتی تمرین می‌کردیم، که بدیهی است با شرایط مسابقه متفاوت است، اما همه ما تجربه لازم را برای زدن پنالتی داریم. به هر حال، تا زمانی که به آن مرحله نرسیم، نمی‌خواهم به آن فکر کنم. در این مورد بخوانید: پیش بازی سوئیس – ایتالیا؛ برای تکرار خاطرات فراموش‌نشدنی برلین 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *