بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ماتیاش کک، سرمربی اسلوونی: انگلیس مدعی اصلی یورو 2024 است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ | ۲۲:۲۱

طرفداری | تکلیف گروه C یورو 2024 فردا شب مشخص خواهد شد. 

تیم ملی انگلیس و اسلوونی در حالی به مصاف هم می‌روند که سه‌شیرها تقریبا صعود خود را مسجل کرده‌اند و برای صدرنشینی به میدان خواهند رفت. در سوی مقابل، شاگردان ماتیاش کک پس از دو تساوی مقابل صربستان و دانمارک، همچنان شانس صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی را دارند. سرمربی اسلوونی در صحبت‌های پیش از بازی خود گفته است:

ما مقابل یکی از مدعیان اصلی، یا شاید هم مدعی اصلی قهرمانی بازی می‌کنیم. ما برای انگلیس احترام زیادی قائل هستیم. نقاط قوت آن‌ها و بازیکنانشان را به خوبی می‌شناسیم. از نگاه من، آن‌ها مدعی اصلی قهرمانی هستند؛ نمی‌دانم چرا باید انگلیس را زیر سوال ببرم، چه از نظر بازیکنان انفرادی و چه از نظر کل تیم. بازی فردا شب جاییست که ما باید سرنوشت خودمان را رقم بزنیم. می‌دانم همه سعی می‌کنند بازی‌های دیگر را هم دنبال کنند. بدیهی است که این ذات انسان است، اما من طرفدار محاسبات نیستم. ما هنوز همه چیز را در اختیار داریم. 

کِک در جام جهانی 2010 سرمربی اسلوونی بود و در دور گروهی مقابل انگلیس متحمل شکست 1-0 شد. سرمربی اسلوونی اکنون دومین حضورش را روی نیمکت این تیم تجربه می‌کند و امیدوار است انتقام دیدار 14 سال پیش را بگیرد:

از آن بازی سال‌های زیادی گذشته است اما دوست دارم فردا آن شکست را جبران کنیم. به یاد داریم که انگلیس بازیکنان بزرگی مانند جان تری و فرانک لمپارد داشت. اما حالا هم بازیکنان بزرگ زیادی دارند. مهم نیست با چه کسی بازی می‌کنیم، انگلیس یا مالت یا هر تیم دیگری. باید شجاع باشید. این نسل از تیم ملی اسلوونی شایسته دستاورد یک تورنمنت خواهند بود..

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *