بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رانگنیک: در نیمه اول به لهستان التماس کردیم که به ما گل بزند؛ عینکم هنوز سالم است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ | ۲۳:۳۳

طرفداری | اتریش پس از باخت مقابل فرانسه در دومین دیدار خود برابر لهستان به یک برد دلچسب رسید.

لهستان و اتریش در دومین دیدار خود در رقابت‌های یورو 2024 به مصاف هم رفتند که در پایان اتریش با نتیجه 3-1 به پیروزی رسید. اتریش در یک بازی کاملا بابرنامه و هدفمند موفق به شکست لهستان شد تا امیدهایش برای صعود به مرحله حذفی بیشتر از هر زمان دیگری شود. رالف رانگنیک پس از پایان این بازی در نشست خبری حاضر شد تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد. سرمربی اتریش در مورد بازی با لهستان گفت:

اگر بخواهم با شما صادقانه صحبت کنم باید بگویم در نیمه اول ما داشتیم التماس می‌کردیم که تیم مقابل به ما گل بزند. از دقیقه 20 به بعد سطح عملکردمان افت کرد. در نیمه اول چند بازیکن داشتیم که نسبت به سطح معمول خود عملکرد ضعیف‌تری داشتند.

در این تیم اتریش، ما آنقدر نفرات فوق‌العاده‌ای نداریم که بتوانیم افت چهار یا پنج بازیکن را نادیده بگیریم، اما در نیمه دوم همه چیز به طور کامل تغییر کرد.

رانگنیک در نیمه مربیان با کریستوف بامگارتنر صحبت‌های فنی خوبی داشت و کیفیت این هافبک توانمند لایپزیش به خوبی در نیمه دوم نمایان بود. رانگنیک دراین‌باره می‌گوید:

در نیمه مربیان به او گفتم، تو بازیکن خیلی مهمی هستی، ما به تو حداقل در سطح نرمال و معمولی خودت نیاز داریم.

پس از گل دوم اتریش، اتفاق جالبی برای آقای سرمربی رخ داد و او عینکش را گم کرد. رانگنیک دراین‌باره گفت:

بله، کریستوف (بامگارتنر) شادی گل پرشور و هیجان‌انگیزی داشت، اما باید بگویم که عینکم هنوز سالم است و دو جفت یدک هم با خودم دارم.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *