بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تدسکو: پیروزی مقابل رومانی آسان نیست؛ روملو لوکاکو اعتماد به نفس بالایی دارد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ | ۲۲:۰۹

طرفداری | بلژیک برای بازگشت به یورو 2024، مقابل رومانی محکوم به برد است. 

پس از نتایج ناباورانه گروه E یورو 2024، وضعیت تیم‌‌های صعودکننده این گروه مشخص نیست. بلژیک و رومانی فردا شب در چارچوب بازی دوم خود به مصاف هم می‌روند. در صورت برتری تیم تحت هدایت دومنیک تدسکو شاهد چهار تیم سه امتیازی خواهیم بود که معادلات گروه را پیچیده می‌کند. تدسو در واکنش به بازی فردا گفت:

قرار نیست برای بازی‌های بعدی‌ حساب‌وکتاب کنم. باید خودمان را آماده کنیم و بعد می‌بینیم چه می‌شود. برد ۳-۰  رومانی مقابل اوکراین کار راحتی نبود، نمی‌توانیم بازی با این تیم را به عنوان یک پیروزی آسان در نظر بگیریم. ۸ بازی اخیر آن‌ها را آنالیز کردیم. آن‌ها در مرحله‌ مقدماتی هیچ باختی نداشتند، اما ما ترسی نداریم، اگرچه برای رومانی احترام قائل‌ایم. آن‌ها بازیکنان باکیفیتی مثل استانچو و دراگوش را در ترکیب خود دارند. رومانی با ارسال‌های بلند بازی می‌کند و توپ‌های دوم را خیلی خوب تصاحب می‌کند. آن‌ها در طول مرحله‌ مقدماتی فقط ۵ گل خوردند. همچنین روی ضربات ایستگاهی هم می‌تونن خطرناک باشند، به همین دلیل شکست آن‌ها کار دشواری است.

سرمربی بلژیک در مورد وضعیت بازیکنان ادامه داد:

 متاسفانه اکسل ویتسل به خاطر مصدومیت مشابه هفته قبل در دسترس نیست. امیدواریم به بازی‌های باقی‌مانده برسد. پس از مصدومیت روز گذشته، مصدومیت او عود کرد. در مورد لوکاکو، دیروز بعد از تمرین با او صحبت مفصلی داشتم. البته ما مرتب با هم صحبت می‌کنیم. این گفتگو فقط درباره‌ی موقعیت‌های از دست‌رفته نبود. او همچنان اعتماد به نفس بالایی دارد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *