بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جدول تکراری مردانی با بیش از یک مدال؛ یزدانی، زارع، ساروی و داوودی در یک فهرست تاریخی

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۵:۳۷

طرفداری | در این دوره 3 مرد فرصت دارند که تعداد مدال های خود در المپیک را بالا ببرند.

اولین نفر حسن یزدانی است که اگر طلا بگیرد پرافتخارترین مرد ایران در المپیک می شود، او اگر نقره بگیرد در کنار تختی نفر سوم مشترک این فهرست است و اگر برنز بگیرد شریک محمد نصیری می شود.

امیرحسین زارع شانس بالایی برای طلا دارد، او گار طلا بگیرد با یک طلا و یک برنز در کنار رسول خادم و قاسم رضایی خواهد ایستاد، اگر نقره بگیرد بالاتر از امیرخادم در رده یازدهم قرار می گیرد و اگر برنز بگیرد شریک امیرخادم می شود.

هادی ساروی دقیقا شرایط زارع را دارد و مثل او یک برنز دارد و شرایط او را در این فهرست دارد.

نفر چهارم علی داوودی است که در دوره گذشته نقره گرفته است و با گرفتن یک مدال که حداکثر نقره است، نامش را در بین نفرات این فهرست قرار خواهد داد. 1- هادی ساعی با 2 طلا و یک برنز از تکواندو 2- حسین رضازاده با 2 طلا از وزنه برداری 3- غلامرضا تختی با یک طلا و 2 نقره از کشتی 4- محمد نصیری با یک طلا، یک نقره و یک برنز از وزنه برداری 5- حسن یزدانی با یک طلا و یک نقره از کشتی 6- کیانوش رستمی با یک طلا و یک نقره از وزنه برداری 7- کمیل قاسمی با یک طلا و یک نقره از کشتی 8- قاسم رضایی با یک طلا و یک برنز از کشتی 9- رسول خادم با یک طلا و یک برنز از کشتی 10- عسگری محمدیان با 2 نقره از کشتی 11- امیررضا خادم با 2 برنز از کشتی

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *