بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آخرین شرایط مصدومیت قهرمان سنگین وزن WWE

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۴:۲۹

دمین پریست، قهرمان سنگین وزن جهان WWE با پیروزی برابر درو مک اینتایر در اسکاتلند دست به کار بزرگی زد؛ البته نباید از نقش مهم سی ام پانک نیز در این پیروزی به سادگی عبور کنیم. در صحنه‌ای از این دیدار، پای پریست به طناب گیر کرد و او برای لحظاتی به حالت معلق آویزان مانده بود. از این صحنه به بعد در تمام طول مسابقه او لنگ لنگان کار را ادامه داد تا هوداران را نگران وضعیت سلامتی خود کند.

طرفداری | گزارش‌های اولیه از وضعیت دمین پریست پس از دیدار شنبه شب او در رویداد Clash at the Castle حاکی از آن هستند که مصدومیت رهبر جاجمنت دی چندان جدی نیست. با وجود اینکه او از جایی به بعد لنگ لنگان به کار ادامه داد و حتی در کنفرانس خبری پس از این رویداد نیز به همراه تریپل اچ به این موضوع اشاره کردند؛ ولی گزارش‌‌های اولیه حاکی از آن هستند که پریست در شرایط مناسبی قرار دارد و آنچه در شو اتفاق افتاد، بیشتر بخشی از یک برنامه قبلی بود. این گزارش در ادامه اشاره دارد که مسئولین WWE از نمایش دمین پریست در مین ایونت رویداد پرمیوم شنبه شب به میزبانی گلاسکو بسیار خشنود هستند.

دمین پریست پس از پیروزی برابر درو مک اینتایر، اگر اتفاق خاصی نیفتاد، باید خود را برای جدال با گونتر در سامراسلم آماده کند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *