بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حجت کریمی نمی خواست ماهیت بیرانوند رو شود وگرنه…/ بیرانوند پارسال با احساسات مردم بازی کرد/ می دانید هوادار واقعی شما به نان شبش محتاج است؟

منبع : مشرق نیوز
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۴:۱۷

به گزارش مشرق، ادموند اختر بازیکن اسبق تیم استقلال، پیرامون ماجراهای به وجود آمده بین علیرضا بیرانوند و حجت کریمی‌پس از حضور دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس در برنامه ۳۶۰ عادل فردوسی‌پور اظهاراتی را مطرح کرد که بخش‌هایی از آن را از نظر می‌گذرانید.

*آیا می‌توان بیرانوند را با رحمتی و عابدزاده مقایسه کرد؟

ما چه بخواهیم و چه نخواهیم در حال حاضر علیرضا بیرانوند بهترین دروازه‌بان ایران است اما اگر بخواهیم او را در مقام مقایسه با دروازه‌بانان مطرح سابق کشورمان قرار بدهیم شرایط فرق می‌کند. آیا علیرضا بیرانوند از احمدرضا عابدزاده بهتر است؟ آیا علیرضا بیرانوند از دوران اوج علیرضا حقیقی که با تیم ملی به جام جهانی رفت برتر است؟ آیا علیرضا بیرانوند از سید مهدی رحمتی برتر است؟ شاید یک نوجوان ۱۴ ساله که آنها را ندیده بگوید برتر است ولی من و اهالی فوتبال جواب مان قطعا چیز دیگریست.

*بیرانوند خودش هم می‌داند در چه شرایطی برترین است

بنابراین این‌ها نشان می‌دهد که علیرضا بیرانوند در ارتباط با موضوع رقم قراردادش قصد سوء استفاده از موقعیتش را داشته تا بتواند این روش رقم قراردادش را بالاتر ببرد چون خودش هم می‌داند در شرایطی که رقبای آنچنانی در این پست ندارد خیلی راحت می‌تواند باشگاه را به هر سازی می‌خواهد برقصاند.

حجت کریمی نمی خواست ماهیت بیرانوند رو شود وگرنه.../ بیرانوند پارسال با احساسات مردم بازی کرد/ می دانید هوادار واقعی شما به نان شبش محتاج است؟

*بیرانوند با احساسات مردم بازی کرد تا…

درست در همان برهه که گفته می‌شد علیرضا بیرانوند در حال مذاکره با استقلال است گفتم که این اتفاق هرگز نمی‌افتد. هرچند که خود علیرضا بیرانوند استقلالی دو آتشه است. این را علیرضا منصوریان به من گفته بود و با اطمینان خاطر هم اعلام کرد و الان هم می‌توانید از او بپرسید. اما او(بیرانوند) از موقعیتی که در پایان فصل گذشته با پرسپولیس داشت استفاده کرد تا هم با احساسات هواداران استقلال بازی کند هم پرسپولیس. در نهایت هم به خواسته‌هایش رسید و قراردادش را آنطور که می‌خواست با پرسپولیس بست .

*در نبود افراد فوتبالی این اتفاقات می‌افتد

دلیل وجود چنین شرایطی برای باشگاه‌ها و مدیران عامل آن این است که در فوتبال ما هیچ چیزی سر جایش نیست و بازیکنان با سوء استفاده از این روش‌ها سعی می‌کنند در بازار نقل و انتقالات التهاب ایجاد کنند. ولی همین آقای بیرانوند باید بداند هواداران واقعی شما آنهایی هستند که به نان شبشان محتاجند و شما به جای اینکه با احساسات این قبیل هواداران بازی کنید بهتر است این را بدانید که در چه تیمی‌فوتبال بازی می‌کنید .

حجت کریمی نمی خواست ماهیت بیرانوند رو شود وگرنه.../ بیرانوند پارسال با احساسات مردم بازی کرد/ می دانید هوادار واقعی شما به نان شبش محتاج است؟

*حجت کریمی‌از بکار بردن آن عبارت هدف داشت

اگر حجت کریمی‌مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال از آن عبارت درباره علیرضا بیرانوند استفاده کرد که حالا ظاهراً به او برخورده منظورش این است اگر حرف‌های داخل جلسه را به شکل صریح بیان کند ماهیت او برای طرفداران پرسپولیس و دیگر علاقمندان به فوتبال در کشور عیان می‌شود و به همین خاطر آن جمله را به کار برد.

*بازیکنان سرخابی نباید با احساسات مردم بازی کنند

همین حالا و از طریق دوستان نزدیک به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس می‌شنوم که بازیکنان دو تیم که قراردادشان تمام شده در حال پیام فرستادن برای باشگاه مقابل هستند تا از این طریق مثلاً قرارداد ۲۰ میلیاردی‌شان را به ۳۰ میلیارد افزایش بدهند یا قرارداد ۱۵ میلیاردی شان را ۵ میلیارد بیشتر کنند. این روش یعنی سوء استفاده از احساسات تماشاگران !

*حیف که مدیر این کاره نداریم

اگر یک مدیر فوتبالی داشته باشیم که یقه این قبیل افراد را بگیرد و جلوی مدیر برنامه‌ها و دلال‌های این وسط بایستد قطعاً هیچکس نمی‌تواند این گونه با احساسات هواداران بازی کند.

حجت کریمی نمی خواست ماهیت بیرانوند رو شود وگرنه.../ بیرانوند پارسال با احساسات مردم بازی کرد/ می دانید هوادار واقعی شما به نان شبش محتاج است؟

*ویترین این ۲ تیم ۴ برابر بقیه تیم‌ها ارزش دارد

بازیکنان استقلال و پرسپولیس باید بدانند که قطعاً آنها باید با یک چهارم پولی که مثلاً باشگاه مس رفسنجان یا گل گهر به آنها می‌دهد به این دو تیم بپیوندند. چون به محض پوشیدن لباس استقلال و پرسپولیس در ویترین قرار می‌گیرند و مثل خیلی از آنهایی که در این دو تیم بازی کردند به همه جا می‌رسند اما آنها برعکس این کار را انجام می‌دهند. فوتبالیست امروز باید بداند اگر در هر تیمی‌غیر از استقلال و پرسپولیس باشد نهایتاً در طول فصل دو بار عکس سه در چهارش در رسانه‌ها کار می‌شود و تمام! اما بازیکنان حاضر در استقلال و پرسپولیس هستند که دائم درباره‌شان صحبت می‌شود. بنابراین فوتبالیست‌ها باید با یک چهارم پول دیگر تیم‌ها در این دو تیم فوتبال بازی کنند اما دنیا برعکس شده است.

*به خدا قسم که این قبیل پولها برکت ندارد

شاید برایتان غیر قابل باور باشد اما پولی که در زمان ما در این دو باشگاه وجود داشت اگر کم بود اما برکت داشت. در دوران ما فوتبالیست‌ها به خاطر هواداران فوتبال بازی می‌کردند اما الان برای پول خودشان را به هر دری می‌زنند و حاضرند حتی با احساسات مردم بازی کنند. در حالی که به خدا قسم می‌خورم این پول‌ها بی برکت هستند و هیچ ارزشی ندارد و فقط صفر جلوی آنها زیاد شده! اگر برکتی هم بود در پول دوران ما بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *