بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سی ام پانک با جعبه شیرینی و لباس تیم سلتیک در کنفرانس خبری ظاهر شد!/ اخبار WWE

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۴:۵۳

سی ام پانک با تاثیرگذاری مهمی که در دیدار درو مک اینتایر برابر دمین پریست داشت، سبب شد تا باری دیگر دست جنگجوی اسکاتلندی از رسیدن به قهرمانی جهان کوتاه بماند. او با حضور در کنفرانس خبری پس از این رویداد، با پوشیدن لباس تیم سلتیک سعی داشت مک اینتایر را که یک هوادار دوآتشه گلاسکو رنجرز است، بیش از پیش عصبانی کند.

طرفداری | سی ام پانک در این مصاحبه درباره مصدومیت خود نیز حرف‌های امیدوارکننده‌ای زد و به هواداران قول داد که با حضور در اسمکدان پیشرو در شهر شیکاگو حامی پیام مهمی خواهد بود.

تیم پزشکی به من اجازه داد که تنها در نقش داور در رینگ حاضر شوم. کمی داخل رینگ احساس ناراحتی داشتم، به آزمایشگاه و مطب بر‌می‌گردم تا با تیم پزشکی آن را بررسی کنیم؛ اما تا این حد بگویم که شرایط بازویم عالی است. اجازه گرفتم که در راوی پیشروی غایب باشم تا برای ملاقات با دکترم به شیکاگو بروم به این امید که بگوید برای رقابت مشکلی ندارم.

پانک ادامه داد:

فکر کنم اسمکدان هفته آینده در شیکاگو است. اگرچه من ستاره راو هستم، اما به دلیل ملاقات با دکترم راو را از دست خواهم داد و در اسمکدان حاضر خواهم شد تا یک خبر خوب را به اطلاع همه برسانم.

علاوه بر پوشیدن پیراهن سلتیک، سی ام پانک با یک جعبه شیرینی در کنفرانس خبری حاضر شد تا نمک بیشتری روی زخم درو مک اینتایر ریخته باشد!

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *