بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کونته خطاب به دی لورنتزو: برای فروش تو باید از جنازه من رد شوند!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۳:۴۲

طرفداری | آنتونیو کونته به هیچ‌وجه موافق فروش مدافع ایتالیایی ناپولی نیست. 

جیووانی دی لورنتزو به دلیل اختلاف با مدیران ناپولی به دنبال جدایی از این تیم است. مدافع ایتالیایی که پس از کسب اسکودتو قراردادش را تمدید کرده بود، با دریافت پیشنهاد یوونتوس تمایل دارد چالش جدیدی را دنبال کند. در ابتدا تصور می‌شد ورود آنتونیو کونته تصمیم دی لورنتزو را تغییر می‌دهد، اما این بازیکن و ایجنتش همچنان روی خواسته خود اصرار دارند. ماریو جیوفردی، ایجنت دی لورنتزو اخیرا گفته است:

مسائل تاکتیکی یا فنی، و حتی اینکه چه کسی سرمربی است، بی‌ربط هستند. تصمیمات بر اساس مسائل متعدد خارج از فوتبال گرفته می‌شوند. از اینکه کونته به ناپولی می‌آید خوشحالم، زیرا او داروی مناسبی برای تیم است و برای بازیکنان افتخار است که زیر نظر او تمرین کنند. با این حال، حضور کونته بر تصمیم دی لورنتزو که در طول فصل شکل گرفته و به نتیجه رسیده است، تاثیری نمی‌گذارد.

اسپورت ایتالیا، اکنون گفت‌وگوی بین آنتونیو کونته و جیووانی دی لورنتزو را فاش کرده است. این رسانه نوشته است:

روز جمعه، کونته با دی لورنزو تماس گرفت و گفت: «باید بمانی. من با تو کارم را از نو شروع می کنم. برای فروختن تو باید از روی جنازه من رد شوند». کاپیتان ناپولی از سرمربی تشکر کرد اما بار دیگر حرفش را زد: «دوره من اینجا تمام شده است. من می خواهم به یوونتوس بروم و این موضوع را به باشگاه اطلاع داده‌ام».

همچنین بخوانید: بیانیه ناپولی علیه ایجنت دی لورنتزو: مدافع ما فروشی نیست

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *