بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بیرانوند: با این بازیکن استقلال ارتباط نزدیکی دارم!

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بیرانوند به علاقه زیادش به حوزه بازی و گیم اشاره کرد و گفت: من خیلی بازیگوش هستم و دوست دارم بازی‌های مختلف را انجام بدهم اما باید در زمانی باشد که انرژی داشته باشم و آن جمع را دوست داشته باشم. ما اغلب در جمع‌های خانوادگی، مافیا بازی می‌کنیم. پلی استیشن هم جزو بازی‌هایی است که دوست دارم.

به گزارش خبرورزشی، رکورددار بلندترین پرتاب دست و بلندترین ضربه زیر توپ جهان در کتاب گینس، از ورزشگاه آزادی به عنوان نماد ورزشگاه‌های ایران یاد کرد و به توضیح مواردی درباره وضعیت چمن این ورزشگاه پرداخت: چمن آزادی دچار آسیب‌ها و حواشی‌ای شد که خیلی ناراحت‌کننده بود. ما یک بازی در قطر با تیم الدوحیل داشتیم که یکی از هواداران به سروش رفیعی گفته بود: اگر جا دارید ما چمن بدهیم که با خودتان به ایران ببرید! این مسئله برای ما خیلی ناراحت‌کننده است. به نظر من چمن آزادی باید فقط مخصوص تیم ملی باشد. ما در پایتخت دو تیم استقلال و پرسپولیس را داریم که بهتر است هرکدامشان یک ورزشگاه اختصاصی داشته باشند که حداقل چهل تا پنجاه هزار نفر هوادار بتواند در آن حضور داشته باشد. اگر تیم‌ها ورزشگاه اختصاصی داشته باشند، چهل تا پنجاه هزار تماشاچی می‌آید و پر بودن صندلی‌های ورزشگاه حس و روحیه خوبی به همه می‌دهد.

بیرانوند که با لباس پرسپولیس، بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ شده بود به ارتباط خوب و دوستانه بازیکنان پرسپولیس و استقلال اشاره کرد و کری خواندن دو تیم برای هم را مربوط به داخل زمین دانست و افزود: من با بیشتر بازیکنان استقلال، ارتباط خیلی خوبی دارم و بهترین دوست من در استقلال که ارتباط نزدیکی با هم داریم، روزبه چشمی است. ما و بازیکنان استقلال، در تیم ملی با هم بازی می‌کنیم و هم اتاقی هستیم. در بازی همیشه باید آن رقابت و شور و هیجان باشد یا حتی بعضی مواقع در حین بازی بین بازیکنان دو تیم درگیری یا اختلاف پیش می‌آید اما فردای همان روز در فیفا دی تیم ملی با همان بازیکن در ارتباطیم و اختلافات تمام می‌شود و همه یک خانواده‌ایم.

258 258

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *