بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

صدای گواردیولا در آمد: ۱۴ است از بارسلونا دورم، چطور من مقصرم؟!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۶:۴۹

طرفداری | پپ گواردیولا خودش را وارد مسائل بارسلونا نمی‌کند.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در حاشیه یک تورنمنت گلف دوستانه به میزبانی اسپانیا، به صحبت درباره موضوع اخراج ژاوی از بارسلونا و جانشینی هانسی فلیک پرداخت.

وقتی یکی از خبرنگاران از پپ گواردیولا پرسید که آیا مقایسه‌های ژاوی با گواردیولا، به ژاوی آسیب زده و در نهایت باعث اخراج او شده، پاسخ تند و قاطعی داد و گفت: مطمئناً من مقصر نیستم. هر اتفاقی که در این خصوص افتاده تقصیر من نیست. من ۱۴ یا ۱۵ سال است از بارسلونا دورم. درست نمی‌دانم؟ ۱۰ یا ۱۱ سال؟ به هر حال نمی‌توانید من را مظنون به چیزی کنید. شما بودید که آن مقایسه‌ها را انجام می‌دادید. پس از خودتان بپرسید، چون من این کار را انجام ندادم.

پپ در ادامه برای ژاوی و البته هانسی فلیک، سرمربی جدید بارسلونا آرزوی موفقیت کرد:

برای ژاوی هرناندز آرزوی موفقیت می‌کنم. او قطعاً در آینده چالش‌های جدیدی برای خود پیدا خواهد کرد. همچنین برای هانسی فلیک که فردی فوق‌العاده است بهترین‌ها را آرزو دارم. آنچه فلیک در بایرن مونیخ به دست آورد، به‌ویژه در سالی که با این تیم فاتح تمامی جام‌ها شد، فوق‌العاده بود. او همچنین  تجارب ارزشمندی در سطح ملی کسب کرد. اما باید به خاطر داشت که هر مربی‌ای برای موفقیت در یک باشگاه جدید به حمایت و کمک نیاز دارد. خصوصاً در بارسا 

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *