بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شکایت هیات فوتبال گیلان از رضا درویش

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۱

طرفداری | هیات فوتبال استان گیلان به دنبال اظهارات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از او به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

به نقل از روابط عمومی هیئت فوتبال استان گیلان، با توجه به هتک حرمت رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران به گیلک زبانان در یکی از برنامه‌های تلویزیونی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، هیئت فوتبال گیلان به جهت حفظ شانیت مردم گیلان و آثار ناشی از بروز هرگونه رفتارهای مشابه آتی بر لهجه‌ها،گویش‌ها و زبان‌های ایران عزیز تقاضای رسیدگی عاجل و شایسته از ریاست کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال کرد. 

متن نامه به شرح زیر است:

جناب آقای یونس اسدی مقدم
ریاست محترم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال 

 با سلام و احترام

به استحضار عالی می‌رساند در برنامه فوتبال برتر از شبکه سوم سیما، روز دوشنبه در مورخ 14 خرداد ماه 1403 میهمان برنامه، سرپرست گیلک زبان باشگاه استقلال تهران بوده که مشتکی عنه (رضا درویش مدیرعامل باشگاه فرهنگی – ورزشی پرسپولیس تهران) در رسانه ملی اقدام به هتک حرمت به زبان گیلکی کرده‌اند که این امر موجبات تکدر خاطر هم استانی‌های معظم و همچنین اهالی ورزش به خصوص خانواده بزرگ فوتبال را فراهم کرده است. علیهذا نظر به اینکه هر گونه دعوی در این خصوص در صلاحیت کمیته محترم اخلاق فدارسیون فوتبال است، به موجب حفظ شانیت مردم گیلان و آثار ناشی از بروز هرگونه رفتارهای مشابه آتی بر لهجه‌ها،گویش‌ها و زبان‌های ایران عزیز تقاضای رسیدگی شایسته از آن ریاست مورد استدعاست.

قربانعلی الماسخاله

رئیس هیئت فوتبال استان گیلان

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *