بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استقلال را با تمام وجودم دوست دارم اما پرسپولیس شایسته قهرمانی بود/ پس در آن ۱۰ سال داوران به موفقیت استقلال کمک کردند؟/ حامی نکونام هستم و پیشکسوت یعنی استیلی

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۹:۲۱

بعد از گذشت بیش از یک هفته از پایان لیگ قهرمانی پرسپولیس و نایب قهرمانی استقلال همچنان سوژه بسیاری از کارشناسان و پیشکسوتان دو تیم است. برخی از پیشکسوتان استقلال از عملکرد انتقاد کرده‌اند و برخی دیگر نیز به حمایت از این مربی پرداخته‌اند.

علی لطیفی، پیشکسوت تیم ملی و استقلال نیز به عملکرد نکونام واکنش نشان داده است. گفتنی است روز گذشته جمعی از پیشکسوتان استقلال با تهیه نامه‌ای خطاب به وزارت ورزش، استقلال را قهرمان اصلی لیگ دانستند. پیرو همین نامه، لطیفی مخالفت خود را با این نامه اعلام کرد و ضمن حمایت از جواد نکونام برای ادامه حضور روی نیمکت استقلال، پرسپولیس را شایسته قهرمانی لیگ برتر دانست.

گزیده صحبت‌های لطیفی با ورزش سه درمورد قهرمان لیگ برتر و عملکرد جواد نکونام را در زیر بخوانید: {نامه پیشکسوتان استقلال} با احترام به نظر پیشکسوتان استقلال با این نامه و ادبیات آن قطعا مخالفم. پرسپولیس به لحاظ فنی فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت، {تاثیر اشتباهات داوری} دوست دارم هواداران استقلال نگاهی منطقی داشته باشند و این حرف‌ها را نزنند. اگر بخواهیم بگوییم داوری در نتایج این تیم تاثیرگذار بوده، پس قبل از این، در ۱۰ سالی که پرسپولیس افت داشت هم داوران داشتند به موفقیت استقلال کمک می‌کردند؟ {نگرانی از نگاه هواداران استقلال} من ابتدا در تیم ملی بودم و سپس به استقلال پیوستم، اما هویت و شخصیت خودم را مدیون استقلال می‌دانم. من وام‌دار این باشگاه و هوادارانش هستم و همه جا از آن‌ها دفاع خواهم کرد، اما می‌خواهم به آن‌ها بگویم برخی از پیشکسوتان در پشت سر علیه استقلال کار می‌کنند، اما فردایش در مصاحبه خود می‌گویند عاشق هواداران استقلال هستند! من استقلال را با تمام وجود دوست دارم، اما الان می‌خواهم در قامت یک کارشناس صحبت کنم. پیشکسوت باید دلی طرفدار یک تیم باشد، مثل حمید استیلی که وقتی روی نیمکت رقیب پرسپولیس می‌نشست؛ در تمام ۹۰ دقیقه حتی از روی نیمکت بلند نمی‌شد. استیلی به من می‌گفت خجالت می‌کشم جلوی هواداران پرسپولیس قرار بگیرم. به این می‌گویند پیشکسوت. {عملکرد جواد نکونام} نکونام با توجه به بضاعتی که داشت عالی بود. علی‌رغم اینکه همیشه انتقاداتی به نحوه بازی استقلال داشتم، اما حامی اصلی جواد نکونام هستم. مثل امیر قلعه‌نویی باید به او ۳ سال فرصت داده شود. {توصیه‌ به نکونام} هوادار استقلال برای فصل آتی دو توقع از نکونام دارد. یکی اینکه به اعصابش مسلط شود. به قول معروف یک سیم خاردار دور خودش و بازیکنان بکشد؛ دوم اینکه برای فصل بعد یک بازی زیبا ارائه دهد. الان دیگر خبری از مدیر فاسد هم نیست. آقای شهریاری مدیر فوتبالی است و قطعا بازیکنان خوبی را برای تیم جذب خواهد کرد. نکونام هم باید خودش را در فصل آتی ثابت کند. هوادار استقلال فصل بعد از جواد نکونام جام می‌خواهد.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس جز اوسمار با هیچ‌کس قهرمان نمی‌شد و این بازیکن آینده روشنی دارد/ استقلال خودشان باعث نایب قهرمانی تیمشان شدند و خداروشکر که ۳ گل خوردیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *