بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

غول کش ایرانی طلایی شد؛ کسی جلودار فردین هدایتی نیست!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۲:۳۰

طرفداری | فردین هدایتی فرنگی‌کار وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایران، مقتدرانه عنوان قهرمانی مسابقات رنکینگ مجارستان را به دست آورد.

در جریان دیدار فینال وزن ۱۳۰ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی رنکینگ مجارستان، امشب (شنبه – ۱۹ خرداد ۱۴۰۳)، فردین هدایتی با پیروزی برابر حریف قدرتمند و دارنده مدال المپیک، به عنوان قهرمانی دست یافت و مدال طلا را به گردن آویخت.

هدایتی که طلای جوانان جهان را در کارنامه دارد، در دیدار پایانی وزن ۱۳۰ کیلوگرم، مقابل یاکوبی کاجایا دارنده مدال نقره المپیک و برنز جهان از گرجستان به رو تشک رفت که در پایان، با نتیجه ۵ بر صفر به پیروزی رسید تا مقتدرانه عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

فرنگی کار وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایران پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۴ بر صفر از سد رضا کایالپ قهرمان چند دوره جهان و دارنده مدال های نقره و برنز المپیک از ترکیه گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل آلن الکسیوس سیوراریو دارنده مدال برنز جهان از رومانی با نتیجه ۸ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. 

پیش از این مبارزه نیز امیررضا ده‌بزرگی به مدال برنز وزن ۶۰ کیلوگرم، مهدی محسن‌نژاد به مدال نقر وزن ۶۰ کیلوگرم و میثم دلخانی به مدال برنز وزن ۶۳ کیلوگرم این مسابقات دست یافته بودند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *