بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

قدردانی مهدی تاج از ملی پوشان در تمرین

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۰:۵۳

طرفداری | تمرین تیم ملی فوتبال ایران بعد از بازگشت از هنگ‌کنگ در زمین اصلی کمپ تیم ملی با حضور رییس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تمرین تیم ملی فوتبال ایران پس از بازگشت از هنگ‌کنگ، عصر امروز از ساعت ۱۸ با حضور همه بازیکنان در زمین اصلی کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.

پیش از آغاز تمرین، امیر قلعه‌نویی دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و با خسته نباشید به بازیکنان، اهمیت دیدار برابر ازبکستان را به آنها یادآوری شد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در محل تمرین تیم ملی، دیداری با بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی داشت و با قدردانی از عملکرد آنها، در دیدار برابر ازبکستان هم برای تیم ملی آرزوی موفقیت کرد. احسان اصولی عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال نیز در این بازدید حضور داشت.

در تمرین امروز بازیکنان ابتدا دقایقی به دور زمین دویدند و در ادامه زیر نظر قربانعلی‌پور با تمرینات کششی به گرم‌کردن بدن‌های خود پرداختند.

بخش بعدی تمرین به بازی آقا وسط اختصاص داشت. بازیکنان در گروه‌های ۹ نفره به بازی آقا وسط پرداختند. در گروهی که بازیکنانی چون مهدی طارمی، علی رضا جهانبخش، سردار آزمون، علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمد حسین‌کنعانی‌زادگان و مهدی ترابی حضور داشتند، رقابت جذابی شکل گرفته بود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *