بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واهمه رقبای منچسترسیتی از دخالت سیاسی در پرونده جنجالی

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۲:۲۱

طرفداری | قهرمان چهار دوره اخیر لیگ برتر هفته آینده و ماه نوامبر در دادگاه مقابل سران فوتبال انگلیس قرار می‌گیرد.

به گزارش تایمز؛ رقبای منچسترسیتی نگران اعمال فشار سیاسی بر دولت انگلیس برای دخالت در پرونده منچسترسیتی هستند. دولت انگلیس با استناد به احتمال آسیب به روابط بریتانیا با امارات متحده عربی، از افشای اطلاعات مربوط به مکاتبات وزارت امور خارجه در مورد این اتهامات خودداری کرده است. سابقه دخالت دولت انگلیس در مسائل مربوط به فوتبال و کشورهای حوزه خلیج فارس، نگرانی‌ها را تشدید می‌کند. در سال 2020، یک وزیر به دلیل مخالفت اولیه لیگ برتر با مالکیت نیوکاسل توسط کنسرسیوم سعودی (حمایت‌شده توسط محمد بن سلمان) با سران فوتبال انگلیس تماس گرفت. مقامات دولتی در مکاتبات داخلی خود هشدار داده بودند که مخالفت با سعودی‌ها، «خطر فوری» برای روابط بریتانیا با عربستان به همراه خواهد داشت.

شیخ منصور بن زاید آل نهیان، مالک باشگاه منچسترسیتی یکی از اعضای خاندان حاکم ابوظبی به عنوان معاون رئیس امارات متحده عربی و همچنین معاون نخست وزیر فعالیت می‌کند. امارات شریک تجاری مهمی برای بریتانیا به شمار می‌رود و این موضوع، نگرانی‌ها در مورد دخالت سیاسی را افزایش می‌دهد. منچسترسیتی هفته آینده قوانین APT لیگ برتر را به چالش می‌کشد. آن‌ها همچنین در ماه نوامبر، در دادگاه اتهام تخلف مالی حاضر خواهند شد. 

بیشتر بخوانید: حمایت چلسی از منچسترسیتی؛ منچستریونایتد و آرسنال در تیم لیگ برتر دولت انگلیس و نگرانی از قطع روابط با امارات پیرامون پرونده مالی منچسترسیتی

 

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *