بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

درخواست عجیب اسلام ماخاچف: تیم حبیب برابر تیم کانر در یک دعوای خیابانی مبارزه کنند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۹

با گذشت 6 سال از مبارزه بزرگ حبیب نورماگومدوف و کانر مک گرگور، همچنان اطرافیان حبیب دست بردار مرد ایرلندی و دوستانش نیستند و با لحنی تحقیرآمیز درباره آنها صحبت می‌کنند. در همین راستا به تازگی اسلام ماخاچف کل تیم کانر مک گرگور را برای یک مجموعه دعوای خیابانی چلنج کرد.

طرفداری | اینبار نوبت به قهرمان فعلی دسته سبک وزن رسید که بر شعله این درگیری قدیمی بدمد. کسی که امروز با موفقیت توانست از کمربند خود برابر داستین پویریر با تجربه نیز دفاع کند.

ماخاچف که پیشتر به مارکا اعلام کرده بود حبیب را مانند برادر خود می‌بیند، از احتمال یک دعوای خیابانی بین تیم آنها و تیم کانر مک گرگور صحبت کرد.

می‌خواهم وقتی تیم مک گرگور را دیدیم، همگی یک تیم را تشکیل دهیم و یک گوشه خیابان با هم مبارزه کنیم. چرا که همه ما تجارب زیاد و مهمی در خیابان داریم. دوست داریم که آنها را ببینیم و به تمام این حرف زدن‌ها پایان ببخشیم. تیم در برابر تیم، اینگونه جالبتر خواهد شد. چرا که حبیب پیشتر او را در قفس شکست داد، ولی تیم در برابر تیم شاید جایی باشد که بتوانیم مبارزه نهایی را انجام بدهیم.

البته ماخاچف برای تعبیر این رویای خود باید مدتی را صبر کند؛ چرا که او امروز برابر داستین پویریر دیدار سختی را تجربه کرد و از سوی دیگر مرد ایرلندی نیز یک مبارزه مهم در پیشرو دارد. این قهرمان سابق UFC دوباره به جایی که به آن تعلق خاطر دارد بازخواهد گشت تا اینبار رودرروی مایکل چندلر قرار بگیرد. این مبارزه در 29 ژوئن 2024 در قفس اوکتاگون برگزار خواهد شد. این نخستین حضور کانر مک گرگور درMMA پس از رویداد UFC 264 خواهد بود، جایی که او سه سال پیش در دیدار برابر پویریر از ناحیه پا دچار شکستگی شد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *