بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جورجینا شریک غم رونالدو: ما هم مثل کریستیانو لحظات سختی داشتیم + عکس

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۸:۴۶

طرفداری | جورجینا، پارتنر کریستیانو رونالدو گفته که او و فرزندانش هم مثل اسطوره پرتغالی شرایط سختی داشتند و شب دردناکی را پشت سر گذاشتند.

به گزارش سایت GOAL، جورجینا رودریگز و فرزندانش هم در کنار کریستیانو رونالدوشاهد پایان فصل 2023-24 با اشک و اندوه بودند. فوق ستاره پرتغالی امیدوار بود که با قهرمانی در فینال جام حذفی عربستان، جام دیگری را به کلکسیون افتخارات خود اضافه کند اما این بازی نفس‌گیر با الهلال به تساوی 1-1 در 120 دقیقه به پایان رسید و سرنوشت قهرمان در ضربات پنالتی تعیین شد.

رونالدو در ضربات پنالتی گلزنی کرد، اما علی الحسن و مشاری النعیم، پنالتی‌های خودشان را از دست دادند و الهلال با نتیجه 5-4 به پیروزی رسید. CR7 در پایان این بازی نفس‌گیر نتوانست ناامیدی خود را پنهان کند و به شدت اشک ریخت. رونالدو پس از پایان بازی به شدت اشک ریخت و حتی از فرط ناراحتی روی زمین دراز کشید و در آن حالت هم به گریه افتاده بود.

  • گریه‌های ناراحت‌کننده کریستیانو رونالدو پس از شکست مقابل الهلال / عکس

حال جورجینیا پارتنر کریستیانو رونالدو با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام فاش کرده که او و فرزندانش از نزدیک شاهد بازی فینال پادشاهی عربستان بودند و پس از پایان آن مسابقه مثل خود رونالدو شرایط سختی را تجربه کردند.

فقط یک پنالتی تا قهرمانی در جام حذفی فاصله داشتیم. به النصر برای این بازی خوب تبریک می‌گویم. ما هم لحظات سختی داشتیم.

در حالی که یکی دیگر از رقابت‌های داخلی برای رونالدو با وجود زدن 50 گل در تمامی رقابت‌ها، بدون جام به پایان رسید، او حالا قصد دارد تمرکزش را به رقابت‌های بین‌المللی در یورو 2024 معطوف کند. هنوز 12 ماه از قرارداد رکوردشکن رونالدو با النصر باقی مانده و فصل آینده هم او را در عربستان خواهیم دید.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *