بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دست نخورده باقی ماندن رکورد یوونتوس آنتونیو کونته در پی تساوی اینتر مقابل کالیاری

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ | ۰:۵۳

طرفداری | اینتر در فصل 2023/24 سری آ حداکثر می تواند 101 امتیازی شود و خبری از شکستن رکورد یوونتوس تحت هدایت آنتونیو کونته نیست. 

اینتر در هفته سی و دوم فصل 2023/24 لیگ ایتالیا مقابل کالیاری به تساوی 2-2 رسید. نراتزوری با این تساوی فرصت شکستن رکورد امتیازگیری یوونتوس آنتونیو کونته را از دست داد. بیانکونری در فصل 2013/14 با هدایت این مربی ایتالیایی 102 امتیاز کسب کرد و اینتر قبل از بازی امشب فرصت داشت با پیروزی در تمامی مسابقاتش تا پایان فصل 103 امتیازی شود اما اکنون در صورت پیروزی در 6 بازی آخر فصل 101 امتیازی خواهد شد. 

افعی‌ها در بازی بعدی خود مقابل میلان به میدان می روند و فقط در صورت پیروزی در دربی دلامادونینا هفته آینده قهرمان خواهند شد. اگر روسونری در دربی پیروز شود، اینتر در 5 بازی آخر خود به 5 امتیاز نیاز خواهد داشت (به فرض پیروزی تیم پیولی در تمام بازی ها) درحالی که در صورت مساوی شدن دربی، شاگردان اینزاگی با  کسب 2 امتیاز در 5 بازی آخر به ستاره دوم می رسند. 

اینتر پس از دربی در 5 بازی آخرش مقابل تیم های تورینو، ساسولو، فروزینونه، لاتزیو و هلاس ورونا قرار می گیرد درحالی که میلان نیز باید به مصاف تیم های یوونتوس، جنوا، کالیاری، تورینو و سالرنیتانا برود. 

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *