بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره برزیلی بارسلونا حق جدایی ندارد

رافینیا اجازه جدایی از بارسلونا را ندارد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ | ۱۷:۰۸
رافینیا اجازه جدایی از بارسلونا را ندارد

دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، با جدایی این بازیکن به دلیل مشکلات مالی مخالفت کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رافینیا یکی از بازیکنانی است که در چند هفته اخیر بارها و بارها نامش به عنوان ستاره‌ای که بارسلونا قصد فروشش را دارد به گوش رسیده است.

این ستاره برزیلی در این فصل نتوانسته درخشش فصل گذشته را در ترکیب بارسا تکرار کند و ژاوی به هیچ وجه از عملکرد او در زمین راضی نیست. خصوصا که آنها با مشکلی جدی در خط حمله روبه‌رو هستند و انتظار داشتند که او بتواند به آنها کمک کند.

اما این بازیکن حتی نزدیک به سطح بسیار خوبش در فصل قبل هم نبود و چندین بازی متوالی در زمینه گلزنی ناکام ماند و همین اتفاق فشارها و انتقادات از او را روز به روز افزایش داد و مدیران بارسا را به فکر فروشش انداخت.

گفته شده بود که باشگاه منچستریونایتد و همچنین چند باشگاه عربستانی حاضر به ارائه پیشنهاد قابل توجه برای به خدمت گرفتن رافینیا هستند اما حالا روزنامه اسپورت خبر داده که دکو به هیچ وجه حاضر نیست این بازیکن را به فروش برساند و اعلام کرده که جدایی او عملی نخواهد بود.

بارسلونا به‌صورت جدی با مشکل فرپلی مالی و سقف تعیین شده از سوی لالیگا برای پرداخت دستمزد روبه‌رو است و اگر به دنبال جذب هافبکی به خواسته ژاوی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی باشد، باید یکی از بازیکنانش را به فروش برساند اما دکو اعلام کرده که این بازیکن رافینیا نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *