بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهاجم انگلیسی به توصیه راموس به رئال می رود!

سرخیو راموس : هری کین فوتبالیست بسیار خوبی است و باید در رئال مادرید بازی کند

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۶

سرخیو راموس ستاره سابق رئال مادرید مدعی شد که هری کین مهاجم انگلیسی تاتنهام می تواند جایگزین خوبی برای کریم بنزما در ترکیب کهکشانی ها باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جدایی کریم بنزما باعث شده که جذب مهاجم و یک شماره 9 قابل اعتماد به یکی از اولویت‌های مدیران رئال مادرید تبدیل شود. کین که این فصل عملکرد درخشانی در ترکیب تاتنهام داشت و موفق شد 30 گل در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برای این تیم به ثمر برساند، از گزینه‌های اصلی رئال مادرید برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی است. با این حال، مذاکره با دنیل لوی و متقاعد کردن او برای فروش این بازیکن بسیار دشوار به نظر می‌رسد اما اگر خود این مهاجم انگلیسی هم به دنبال جدایی از این باشگاه و تجربه شرایط جدید باشد شاید اوضاع برای رئال متفاوت شود.

راموس که سابقه سال‌ها پوشیدن پیراهن این تیم را دارد در این باره به میرر گفت:

«توصیه من به هر بازیکنی این است که فرصت بازی کردن برای رئال مادرید را از دست ندهد. این باشگاه بسیار خاصی است و می‌داند چطور باید برنده و قهرمان شود. هری کین بازیکنی است که از نظر فیزیکی بسیار عالی است. شما نمی‌توانید توانایی انجام بازی فیزیکی را نداشته باشید و به اندازه او در لیگ برتر انگلیس گلزنی کنید. اما او در عین حال می‌تواند بسیار تکنیکی هم بازی کند و من فکر نمی‌کنم به اندازه کافی برای این توانایی تمجید شده باشد. بله، او گلزن بسیار خوبی است اما در عین حال فوتبالیست خیلی خوبی هم به حساب می‌آید.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *